Apple’ın Yeni Ürünü Vision Pro’nun Pahalı Fiyatının Ardındaki Sırlar
Teknoloji devi Apple, Vision Pro adlı yeni ürününü piyasaya sürdü ve fiyat etiketi olan 3.500 dolarla dikkat çekti. Özellikle 19 Ocak’ta başlayan ön siparişlerde cihazın talebi hızla artarken, bazıları ise bu yüksek fiyatın nedenini merak ediyor.
Apple CEO’su Tim Cook, Vision Pro’nun neden bu kadar pahalı olduğu sorusuna cevap verirken, başlığın teknolojik özellikleri için 5 bin adet patente sahip olduğunu vurguladı. Cook, “Fiyatı düşündüğünüzde, ürünün içinde inanılmaz bir teknoloji var” dedi.
Apple’ın finans müdürü Luca Maestri ise Vision Pro’nun, perakende devleri Walmart ve spor giyim markası Nike gibi büyük şirketler tarafından kullanılma düşüncesinin olduğunu açıkladı.
Vision Pro, içerisinde iki Apple Silikon çipine, 600 uygulamaya ve oyunlara sahip. Kullanıcılarına fiziksel çevrelerinde dijital içerikleri deneyimleme imkanı sunan başlık, yıllar süren çalışmaların ürünü olarak öne çıkıyor. El takibi, haritalama ve diğer birçok özellik, yapay zeka tarafından yönlendiriliyor.
Ancak, cihazın ilk kullanıcı izlenimleri, başlığın ağırlığı nedeniyle biraz hantal olabileceğini gösteriyor. Bu durumu bazıları, belki de 5 bin patente atfedebilirler.
Bu çerçevede, Vision Pro’nun fiyatının yüksek olmasının sadece bir ürün maliyeti değil, aynı zamanda teknolojinin geleceğine yapılan bir yatırım olduğunu düşünebiliriz. Apple, bu ürünüyle sadece bir kulaklık sunmuyor, aynı zamanda geleceğin dijital deneyimlerine bir pencere aralıyor gibi görünüyor.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.