Milano Tasarım Haftası, her yıl milyonlarca ziyaretçiyi şehre çeken heyecanla beklenen bir etkinlik. Ancak, katılımcı sayısı yıllar içinde arttıkça, etkinlikler arasında konforlu ve uygun bir yemek çözümü bulmak giderek zorlaşmıştır. Bu soruna yanıt olarak, McDonald’s Leo Burnett Italia ile işbirliği yaparak TableToGo adında yeni bir tasarım odaklı yemek çözümü oluşturdu.
TableToGo, sınırlı sayıda üretilen, tasarım açısından ileriye dönük ve tamamen geri dönüştürülebilir bir paket olarak tasarlandı. Erken gelen ziyaretçilere McDonald’s uygulaması aracılığıyla sipariş verenlere sunulmuştur. Bu yenilikçi paket, şehirdeki direklere takılarak iki kişilik bir masa haline dönüşüyor. Bu yenilikçi ve işlevsel yemek çözümü, tüketicilerin özgürlük ve konfor ihtiyacına cevap verme amacını taşıyor.
Leo Burnett Italia’nın Yaratıcı Direktörü ve Tasarım Başkanı Neta Ben-Tovim, tasarımın insanların yaşamlarını basit ve estetik bir şekilde iyileştirerek sorunları çözebileceği en iyi durumda olduğunu belirtmektedir. TableToGo’yu bu amaca yönelik olarak tasarladıklarını ve geliştirdiklerini ifade ederek, kullanıcıların onu kullandıklarında gülümseme ve merakla karşıladığını görmekten gurur duyduklarını belirtiyor.
Sipariş deneyimini mümkün olduğunca sorunsuz hale getirmek için şehirdeki direklere QR kodlar yerleştirilmiş. Her bir kod, kendine özgü bir direk numarasıyla donatılmış olup insanları McDonald’s uygulamasına yönlendiriyor ve siparişlerin restoranda sipariş verir gibi işlenmesini sağlıyor.
McDonald’s İtalya Pazarlama Direktörü Raffaele Daloiso, “McDonald’s kapıları her zaman herkese açıktır” diyerek Milan Design Week gibi uluslararası bir etkinlikte misafirperverliklerini artırmanın kendileri için büyük bir memnuniyet olduğunu ifade ediyor. Tasarım severlere özel bir anlamı olan bir ambalaj oluşturarak etkinliği daha keyifli ve dostça hale getirme fikri, paylaşılan anları insanlara sunma vizyonlarıyla oldukça uyumlu.
“ Tasarım, problemleri çözmek için sanatın dilini kullanmaktır. ”
Leo Burnett Italy Kreatif Direktörü Luca Ghilino, McDonald’s’ı kültürel olarak insanlarla ilgili olanı yakalayarak onlarla yeni bağlantılar kurarak dünyanın en ikonik markalarından biri olarak tanımlamaktadır. Milano Tasarım Haftası, MCD’nin mükemmel bir “iyi hissetme atmosferinde” tamamen yeni bir deneyim yaratmak için ideal bir fırsattır.
TableToGo, yalnızca Milano Tasarım Haftası için değil, aynı zamanda diğer büyük ölçekli açık hava etkinliklerinde de kullanılabilen bir çözüm oluyor. McDonald’s’ın herkesin her yerde iyi hissettiği anları yaratma taahhüdünü pekiştirirken, Leo Burnett’ın gerçek insan problemlerini yaratıcı ve tasarım mükemmeliyetiyle çözme marka felsefesini de sergilemiş bulunuyor.
Bu profesyonel kampanya olan “TableToGo”, Nisan 2023 tarihinde İtalya’da başlatıldı. McDonald’s markası için Leo Burnett adlı reklam ajansı tarafından oluşturulmuştur.
Önceki Yazı
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.