Dodo Pizza Türkiye Pazarında Hızla Büyümeyi Hedefliyor
Dodo Pizza, bu yıl Türkiye’de 6 şubeye ulaşmayı ve 2027 yılı sonuna kadar toplamda 159 şubeye ulaşmayı planlıyor.
Dünya genelinde 1000’den fazla şubesi bulunan ve 19 ülkede hizmet veren bu küresel pizza zinciri, Türkiye pazarında hızla büyümeye odaklanıyor. Şu an için Antalya, İzmir ve Mersin’de mevcut şubeleriyle Türkiye’deki varlığını genişletme yolunda ilerliyorlar. Türkiye pazarında Dodo Pizza’nın günlük ortalama satışları 130 bin TL’nin üzerinde ve ortalama sipariş tutarı 196 TL. Ayrıca, siparişlerin yüzde 28’i uygulama üzerinden veriliyor.
Dodo Pizza, girişimci Fyodor Ovchinnikov tarafından kuruldu ve Türkiye pazarında büyümek için büyük hedeflere sahip. Dünya genelinde 867 milyon dolar geliri ile pizza sektöründe büyük bir oyuncu olan Dodo Pizza, kaliteye, dijital öncelikli yaklaşıma ve şeffaflığa olan bağlılıkları ile tanınıyor. Dodo Pizza, her yıl milyonlarca pizza satarak dünya çapındaki pizza severlerin tercihi haline gelmiş ve üstün müşteri hizmetleri sunmayı ve güçlü toplum ilişkileri geliştirmeyi hedefliyor.
Şirketin Türkiye pazarına olan bağlılığı hakkında konuşan Fyodor Ovchinnikov, “Türkiye bizim için önde gelen uluaslararası pazarlardan biri ve buradaki büyüme beklentilerimiz anlamında heyecanlıyız. Misafirlerimize en iyi pizza deneyimini sunma noktasında oldukça kararlıyız. Yaptığımız işte her süreci dijitalleştirerek pizza işletmeciliğini yeniden inşa ediyoruz. Bu yaklaşımımız sipariş verme kolaylığından teslimatın izlenmesine kadar her aşamada müşterilerimize daha iyi bir hizmet sunmamıza olanak tanıyor. Ayrıca yerel toplulukları desteklemek ve istihdam yaratmak için de el birliğiyle çalışıyoruz.” açıklamalarında bulundu.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.