Dodo Pizza Türkiye Pazarında Hızla Büyümeyi Hedefliyor
Dodo Pizza, bu yıl Türkiye’de 6 şubeye ulaşmayı ve 2027 yılı sonuna kadar toplamda 159 şubeye ulaşmayı planlıyor.
Dünya genelinde 1000’den fazla şubesi bulunan ve 19 ülkede hizmet veren bu küresel pizza zinciri, Türkiye pazarında hızla büyümeye odaklanıyor. Şu an için Antalya, İzmir ve Mersin’de mevcut şubeleriyle Türkiye’deki varlığını genişletme yolunda ilerliyorlar. Türkiye pazarında Dodo Pizza’nın günlük ortalama satışları 130 bin TL’nin üzerinde ve ortalama sipariş tutarı 196 TL. Ayrıca, siparişlerin yüzde 28’i uygulama üzerinden veriliyor.
Dodo Pizza, girişimci Fyodor Ovchinnikov tarafından kuruldu ve Türkiye pazarında büyümek için büyük hedeflere sahip. Dünya genelinde 867 milyon dolar geliri ile pizza sektöründe büyük bir oyuncu olan Dodo Pizza, kaliteye, dijital öncelikli yaklaşıma ve şeffaflığa olan bağlılıkları ile tanınıyor. Dodo Pizza, her yıl milyonlarca pizza satarak dünya çapındaki pizza severlerin tercihi haline gelmiş ve üstün müşteri hizmetleri sunmayı ve güçlü toplum ilişkileri geliştirmeyi hedefliyor.
Şirketin Türkiye pazarına olan bağlılığı hakkında konuşan Fyodor Ovchinnikov, “Türkiye bizim için önde gelen uluaslararası pazarlardan biri ve buradaki büyüme beklentilerimiz anlamında heyecanlıyız. Misafirlerimize en iyi pizza deneyimini sunma noktasında oldukça kararlıyız. Yaptığımız işte her süreci dijitalleştirerek pizza işletmeciliğini yeniden inşa ediyoruz. Bu yaklaşımımız sipariş verme kolaylığından teslimatın izlenmesine kadar her aşamada müşterilerimize daha iyi bir hizmet sunmamıza olanak tanıyor. Ayrıca yerel toplulukları desteklemek ve istihdam yaratmak için de el birliğiyle çalışıyoruz.” açıklamalarında bulundu.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.