Spor giyim markası hummel, yeni sezon için genç ve başarılı oyuncu Sıla Türkoğlu’nu marka yüzü olarak seçti. Bu işbirliği, markanın Lifestyle ve Mindful Training koleksiyonlarını tanıtmak amacıyla gerçekleştirildi.
Lifestyle koleksiyonu, farklı silüetleri ve tarzları bir araya getirerek spor giyimini yeniden yorumluyor. Sıla Türkoğlu, bu koleksiyonun bir parçası olarak kendini bulduğunu ifade ediyor. Ayrıca, sürdürülebilirlik sorununu göz ardı etmeden üretilen geri dönüştürülebilir materyallerden oluşan Mindful Training koleksiyonunu da tanıtacak.
Sıla Türkoğlu, işbirliği hakkında şunları söyledi:
“100 yıllık geçmişiyle spor giyim alanının öncüsü olan hummel ile bir araya geldiğim için çok mutluyum. Birçok farklı ruh halimde bile kendimi bulduğum Lifestyle koleksiyonuyla ve dünyamızın en büyük sorunlarından biri olan sürdürülebilirlik problemini göz ardı etmeden üretilen, geridönüştürülebilir materyallerden oluşan Mindful Training koleksiyonu ile karşınızda olacağım için ayrıca heyecanlıyım”
Türkiye Ülke Direktörü Eddy Massier ise işbirliği hakkında şu değerlendirmeyi yaptı:
“Genç ve başarılı oyuncu Sıla Türkoğlu ile keyifli ve heyecan verici bir anlaşmaya imza attık. 100’üncü yılımızı kutlarken, markamızı tanımlayan öncü başarıların, ikonik spor anlarının ve ilham verici insan becerilerinin yüzyılını da kutluyor; her alanda Türkiye ile olan bağımızı güçlendirmekten mutluluk duyuyoruz.”
İşbirliği kapsamında çekilen ilk reklam filmi de artık ekranlarda. Bu özel reklam filminin prodüksiyonunu Vor Studio üstlenirken, yönetmen koltuğunda Elif Demiralp bulunuyor.
Reklam Detayları:
- Reklamveren: hummel
- Reklamveren Yetkilileri: Eddy Massier, Ilgın Köse Güdersoy, A. Emre Çolak
- Reklam Ajansı: Save As Dijital
- Yönetmen: Elif Demiralp
- Fotoğraf: Özgür Güdersoy
- Görüntü Yönetmeni: Cengizhan Demir
- Müşteri İlişkileri: Burçe İleri
- İletişim Ajansı: İz iletişim
- Dijital Ajans: Minds2Lead
- Prodüksiyon Grup Direktörü: Betül Kılıçkaya
- Prodüksiyon / Prodüktör: Vor Studio / Talip Demir
Sıla Türkoğlu’nun hummel’ın yeni marka yüzü olarak seçilmesi, markanın genç ve dinamik bir enerjiyi temsil etmeye devam ettiğini gösteriyor. Bu işbirliği, spor giyim dünyasında yeni bir dönemin başlangıcını müjdeliyor.
Etiketlendi:
- Reklam
Önceki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.