Alman menşeli temizlik ürünleri markası Vileda, Türkiye’deki dijital iletişim çalışmalarını Remedia’nın İzmir merkezli dijital ajansı Rektefiye’ye emanet etti. Bu gelişme, Remedia’nın sektördeki 17. yılını kutladığı bir dönemde gerçekleşti. Artık Rektefiye, Vileda’nın Türkiye’deki dijital iletişimini ve sosyal medya yönetimini üstlenecek.
Vileda’nın yeni dijital ajansını seçmesi, markanın Türkiye’deki dijital stratejisini ve varlığını güçlendirmeyi amaçladığını gösteriyor. Rektefiye, bu yeni işbirliği ile markaya daha geniş bir dijital varlık sağlama konusunda önemli bir rol üstlenecek.
Vileda Türkiye’nin bu önemli adımını takip ederek, markanın Türkiye’deki dijital iletişim çalışmalarının nasıl gelişeceğini ve yeni ajansın neler sunacağını daha yakından gözlemleyebilirsiniz.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.