Dünyanın en popüler anlık mesajlaşma uygulamalarından biri olan WhatsApp, Financial Times’ın dün gece yayınladığı bir haberde ortaya atılan reklam iddialarını yalanladı. Habere göre, Meta şirketinin bazı ekipleri, WhatsApp’ın ana ekranında reklam gösterme fikrini değerlendiriyordu.
Ancak WhatsApp, resmi açıklamasında reklam konusunda herhangi bir test yapmadıklarını ve platformlarına reklam eklemek gibi bir planlarının olmadığını belirtti. WhatsApp CEO’su Will Cathcart, bu iddialara ilişkin, “Bu Financial Times haberi doğru değil. Böyle bir şey yapmıyoruz. Ayrıca Brian’ın adını yanlış yazmışsınız gibi görünüyor…” dedi.
WhatsApp, gelir elde etme konusunda farklı yolları tercih etmeye devam ediyor. Şirket, dün Türkiye dahil birçok ülkede WhatsApp Kanalları özelliğini aktif hale getirdi. Bu yeni özellik, kişilere ve kuruluşlara önemli güncellemeleri WhatsApp üzerinden almanın basit, güvenilir ve gizli bir yolunu sunmayı amaçlıyor.
WhatsApp Kanalları, yeni bir sekme olan “Güncellemeler” üzerinde geliştirilmekte olup, aile, arkadaş ve topluluk sohbetlerinden ayrı bir alanda bulunacak. Kanallar, yöneticilerin tek yönlü olarak metin, fotoğraf, video, çıkartma ve anketler göndermesine olanak tanırken, kullanıcılar ilgi duydukları konulara odaklanabilmek için bir dizin aracı kullanabilecekler. Ayrıca, davet bağlantıları üzerinden belirli kanallara erişim de sağlanacak.
WhatsApp, kullanıcıların güncel kalmalarını ve önemli bilgilere daha kolay erişmelerini amaçlayan bu yeni özelliğiyle dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor.
This @FT story is false. We aren't doing this.
— Will Cathcart (@wcathcart) September 15, 2023
Also it looks like you misspelled Brian's name... https://t.co/Z47z9FC5yu
Etiketlendi:
- Haber
Önceki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.