Türkiye’nin önde gelen markalarından biri olan Balparmak, yeni bir döneme güçlü bir liderle adım atıyor. Hızlı tüketim ürünleri sektöründe sağlam adımlarla ilerlemeyi hedefleyen Balparmak, deneyimli bir isim olan Ali Bozer’i Genel Müdürlük pozisyonuna atayarak, büyüme ve yenilik stratejilerini güçlendirme amacını ortaya koymaktadır.
Ali Bozer, kariyerine Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fizik Bölümü’nden mezun olarak başlamış ve iş dünyasına adım atmıştır. Sonrasında Bilkent Üniversitesi’nde tamamladığı MBA yüksek lisans derecesi ile yönetim ve liderlik becerilerini pekiştirmiştir. Kariyerinin ilk adımlarını 1999 yılında Colgate Palmolive’de Satış Temsilcisi olarak atan Bozer, hızla yükselen bir grafik çizerek sektördeki farkını ortaya koymuştur.
Henkel’de Bölge Müdürü ve Modern Kanal Türkiye Satış Müdürü olarak görev yapmış olan Bozer, ardından L’Oréal’de Modern Kanal Türkiye Satış Müdürlüğü pozisyonunda bulunmuştur. 2009-2014 yılları arasında ise Barilla’da Orta Doğu ve Afrika Satış Lideri olarak görev yapması, liderlik ve strateji konularındaki yetkinliklerini bir kez daha kanıtlamıştır. Kraft Heinz Türkiye Genel Müdürlüğü pozisyonunda bulunmasıyla birlikte, geniş bir organizasyonun başarılı yönetimi konusundaki kabiliyetleri ön plana çıkmıştır.
Etiketlendi:
- Atamalar
- iş dünyası
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.