Lezita’nın yeni Pazarlama Müdürü olarak atanan Fatoş Nacar, Genel Müdürlük’e bağlı olarak çalışacak ve markanın pazarlama ve iletişim faaliyetlerinden sorumlu olacak. Lezita, organizasyon yapısını yenileyerek “Satış” ve “Pazarlama” bölümlerini iki ayrı departman olarak ayırdı.
Fatoş Nacar, Vitabiotics’te Pazarlama Müdürü olarak görev yapmış deneyimli bir isimdir. Lisans eğitimini İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü’nde Kimya Mühendisliği alanında tamamlamış ve Boğaziçi Üniversitesi’nde Biyomedikal Mühendisliği ve Yönetici İşletme alanlarında yüksek lisans derecelerine sahiptir. 1 Nisan 2024 tarihinden itibaren Lezita’daki yeni görevine başlamıştır.
Pazarlama alanında uzun yıllara dayanan tecrübeye sahip olan Fatoş Nacar, kariyerine 2014 yılında Pfizer’de başladı. Ardından 2017-2018 yılları arasında Şölen Çikolata’da Marka Müdür Yardımcısı olarak görev aldı ve 2019-2020 yıllarında Lila Group’ta Marka Müdürü olarak çalıştı. 2020 yılında Vitabiotics’e Pazarlama Müdürü olarak geçiş yaptı.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.