- Danone Türkiye, üst düzey bir atamayla dikkat çekiyor. Nisan 2024 itibarıyla Verda Duysak, Danone Türkiye’nin faaliyet gösterdiği 3 farklı kategoride, 20’ye yakın yerli ve global markadan sorumlu Yürütme Kurulu Üyesi ve CMO olarak görevine başladı. İstanbul Üniversitesi İngilizce İşletme bölümünden mezun olan Duysak, profesyonel kariyerine ev hijyeninden gıdaya kadar farklı sektörlerde liderlik pozisyonlarında devam etti.
- Kariyerinin ilk yıllarında çok uluslu şirketlerde pazarlama rolleri üstlenen Duysak, Henkel’de Marka Müdürü ve Perfetti Van Melle’de Pazarlama Müdürü olarak görev aldı. 2007’de Yıldız Holding’e katılan Duysak, Gıda Grubu Global Pazarlama Müdürü olarak çalıştı. 2011’de Pazarlama Direktörü olarak üç farklı kategorinin yöneticiliğini üstlenirken aynı zamanda şirketin Dijital Dönüşüm Lideri olarak stratejik bir rol üstlendi. 2019-2022 yılları arasında Pazarlama Grup Başkanı olarak Kerevitaş, Besler, Marsa, Ev Dışı Tüketim ve İhracat iş birimlerinin pazarlama ve marka stratejilerini yönetti. Yıldız Holding’de geniş bir portföyün yurtiçi ve yurtdışındaki B2B ve B2C Pazarlama operasyonlarına liderlik eden Duysak, 2022’den bu yana Yıldız Holding Pazarlama Başkan Yardımcılığı görevini sürdürüyordu.
- Verda Duysak, pazarlama, marka stratejisi ve yönetimi alanındaki zengin deneyimiyle Danone Türkiye’nin Sütlü ve Bitkisel Bazlı Ürünler, Su & İçecek ve Anne-Bebek Beslenmesi kategorilerindeki yenilikçi ürün portföyünün pazarlama, konumlandırma ve büyüme stratejilerine yön verecek. Ayrıca sektörün önde gelen kuruluşlarında da kritik sorumluluklar üstlenen Duysak, Reklam Verenler Derneği (RVD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Televizyon İzleme Araştırma Komitesi (TİAK) yönetim kurulu üyesi olarak görev yapıyor. Yönetim Kurulunda Kadın Derneği’nin de üçüncü dönem mentisidir.
- Ajans Dijital Ekibi Olarak Başarılar Dileriz!
Etiketlendi:
- Atamalar
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.