FLO, Blindlook ile iş birliği yaparak, görme engelliler için özgürlük teknolojileri geliştirmeye devam ediyor. Marka daha önce online kanallarını görme engellilerin özel gereksinimlerine uygun hale getirerek, Türkiye’nin ilk erişilebilir alışveriş deneyimini sunan moda perakende markası olmuştu. Bu bayram sezonuna özel olarak yayınladığı yeni reklam filmi ile FLO, iletişimde de engelleri kaldırmak için bir adım attı. Yeni sezon ürünleriyle bayram heyecanını ekrana taşıyan markanın reklam filmi, Blindlook iş birliği ve Sesli Betimleme Derneği’nin (SEBEDER) desteğiyle görme engelli bireyler için erişilebilir hale getirildi. FLO, görme engellilerin hayatını kolaylaştırmaya yönelik yaptığı bu çalışmalarla sektöründe bir ilke imza atmaya devam ediyor.
FLO, erişilebilirlik konusunda gösterdiği hassasiyet ile adından sıkça söz ettiriyor. BlindLook iş birliği sayesinde, FLO’nun yeni reklam filmi de görme engelliler için erişilebilir hale getirildi. Reklam filmindeki görsel sahneler, sesli betimleme teknolojisi kullanılarak anlatılırken, sesli anlatım ve alt yazı desteği de sağlandı.
FLO, Türkiye’de erişilebilir alışveriş deneyimi sunan ilk moda perakende markası olarak öncü bir rol üstlenmişti. Şirket, web sitesi ve mobil uygulamalarında da özel gereksinimleri olan kullanıcılara yönelik çalışmalar yapıyor. Görme engelli kullanıcılar için özel olarak tasarlanmış web sitesi, dokunmatik ekranlı cihazlarda kullanım kolaylığı sağlıyor. Ayrıca FLO mobil uygulaması, Apple VoiceOver ve Android TalkBack teknolojilerini kullanarak görme engellilerin kullanımına uygun hale getirilmiş durumda.
FLO’nun erişilebilirlik konusundaki çalışmaları, sadece perakende sektöründe değil, diğer sektörlere de örnek teşkil ediyor. Şirket, tüm bireylerin hayatlarının her alanında eşit şekilde yer alabileceği bir dünya için çalışmalarını sürdürüyor.
“ FLO, erişilebilirlik konusunda gösterdiği hassasiyet ile adından sıkça söz ettiriyor. ”
Etiketlendi:
- Reklam
Önceki Yazı
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.