Marka devi Heinz, ünlü domatesleriyle yeni bir yaratıcı platform olan “Açık Sos” kampanyasını duyurdu. Bu kampanya, Wunderman Thompson iş birliğiyle hayata geçiriliyor ve Birleşik Krallık’taki aşçılara yemeklerini yükseltmeleri için Heinz’in yeni Culinary Tomatoes serisini kullanma fırsatı sunuyor.
Aşçılık geliştiriciler için açık sos” kampanyası, aşçıları kendi tariflerini yaratmaya teşvik ediyor ve başlangıçtan üst düzeye kadar aşçılık seviyelerini keşfetmelerini istiyor. Heinz, tüketicilere içgörü odaklı yenilikler sunma arzusunu, minimalist bir görünüm ve hisle tasarlanan yeni birinci sınıf ambalajla mütevazi domatesi yüceltmek suretiyle gösteriyor.
Westfield London’daki mağaza içi aktivasyonlar ve sosyal medya gibi önemli konumlarda ev dışı (OOH) teşhir genelinde sergilenen kampanya, 2023 boyunca devam edecek.
Heinz’in yeni Aşçılık Domatesleri serisi, her seviyedeki ev şefine efsanevi Heinz domatesine erişim ve onunla diledikleri gibi yapma özgürlüğü veriyor. Doğranmış domateslerden Frito ve Köri temellerine kadar geniş ürün yelpazesiyle, kampanya ülkenin yemek pişirme geliştiricilerinin ne tür lezzetler yarattığını keşfetmeyi hedefliyor.
Heinz New Ventures platform başkanı Alessandra Sega, kampanyayla ilgili olarak şunları söyledi: “Aşçılara mutfaklarında yeni ve lezzetli tarifler yaratmaları için ilham verirken, aynı zamanda ünlü domateslerimize erişim sağlamaktan mutluluk duyuyoruz. Domateslerimizi ‘Açık Sos’ yapmak, acemiden en deneyimli şefe kadar herkese evde yeni ve lezzetli bir şeyler yaratma şansı veriyor.”
Bu yeni kampanyalar, Heinz’in son zamanlarda gerçekleştirdiği yeni girişimlerin bir parçası olarak dikkat çekiyor. 2023 yılında Heinz, votka markası Absolut ile makarna iş birliğini başlatmış, bir tüketici sadakat programı oluşturmuş ve Hot Cross Bun mayonezi gibi yeni ürün türlerini denemişti. Marka, bu yeni kampanyalar ve iş birlikleriyle tüketicilerin ilgisini çekmeye ve lezzetli seçenekler sunmaya devam ediyor.
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.