Instagram, Takip İsteği Gönderirken “Sebep Belirtme” Özelliğini Getirebilir
Bir Instagram kullanıcısı, platformun takip isteklerini gönderen kişilerden isteği neden gönderdiğini sormak üzere yeni bir özellik üzerinde çalıştığını paylaştı. Kullanıcı, bu özelliğin test aşamasında olduğunu ve takip isteği gönderirken isteğin sebebini seçmenizi gerektireceğini belirtti.
Takip istekleri alıp da tanımadığınız veya neden takip isteği gönderildiğini anlamadığınız kişilerle karşılaşmış olabilirsiniz. Instagram, bu tür durumların önüne geçmeyi amaçlayan bir özellik üzerinde çalışıyor gibi görünüyor.
Daha önce birçok Instagram özelliğini önceden duyuran Alessandro Paluzzi, Instagram’ın takip isteklerini gönderen kişilerden bu isteğin neden gönderildiğine dair bilgi isteyeceğini belirten bir paylaşım yaptı.
#Instagram is working on the ability to add a reason to your follow request, helping the recipient understand who you are 👀 pic.twitter.com/JYKANta3UW
Bu özellik, LinkedIn’de uzun süredir kullanılan bir özelliğe oldukça benziyor. LinkedIn kullanıcıları bağlantı isteği gönderirken not ekleyebiliyorlar (Instagram’daki takip isteği gibi). Alessandro’nun paylaşımına göre, Instagram’da da takip isteği gönderdikten sonra isteğin sebebini seçmeniz istenecek.
Henüz resmi bir açıklama gelmemiş olsa da, Instagram’ın son dönemde birçok yenilik üzerinde çalıştığı göz önüne alındığında, bu özelliği getirmesi pek de sürpriz olmaz.
Instagram ile ilgili bir başka haberimizi okumak için Tıklayın
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.