İpek Tığlı’nın Sharpcake’teki Yeni Görevi: Chief Content Officer
İpek Tığlı, şimdi "Partner, Chief Content Officer" pozisyonuna getirildi.
Sharpcake’in kreatif direktörlük görevini dört yıldır üstlenen İpek Tığlı, şimdi “Partner, Chief Content Officer” pozisyonuna getirildi. Full funnel yaklaşımı, veri odaklı yaratıcılık, hiper-özelleştirme ve yeni nesil içerik üreticiliği konularında başarılarıyla bilinen Tığlı, yeni göreviyle birlikte ajansın content, social media ve live action studio ekiplerine liderlik edecek.
Sharpcake Kurucu Ortağı Tayfun Eker, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Holistik bir kreatif ajans olarak yolumuza devam ederken, 360 hizmetlerimizin en önemli bacaklarından biri olan yeni nesil içerik üreticiliğine verdiğimiz önemi gösteren bir gelişme bu.
İpek’in Sharpcake’de bu alana odaklanması ile birlikte hem içerik kalitemizi ve in-house video üretimi kapasitemizi artırmış, hem de bu alanlardaki kreatif çıtamızı daha da yukarı çıkarmış olduk. İpek’in 13 yıllık reklamcılık tecrübesi, kreatif gücü ve liderlik yetenekleri ile markalarımıza çok büyük bir değer katacağına eminim. Kreatif direktörlük görevindeki başarılarının, yeni görevinde de devam edeceğine çok inanıyorum.” dedi.
Sharpcake Partner, Chief Content Officer’ı İpek Tığlı ise “Dijitalin video devrimi ile geleneksel medyanın sektör hakimiyetinin değiştiği yeni bir dönemdeyiz. Dijital artık post paylaşımı yapılan stabil bir mecranın çok ötesinde ve bu yeni dünya, marka iletişimini TVC ile değerlendirdiğimiz dönemi çoktan geride bıraktı. Her mecranın kendi native iletişim dünyasını oluşturması, bu dünyanın hızlı bir şekilde her gün evrilmesi ve kullanıcıların bu değişime hızla adapte olmasıyla birlikte, içeriğin gücü hiç olmadığı kadar önemli bir konuma ulaştı.” dedi.
Görsel İletişim Tasarımı bölümü mezunu olan İpek Tığlı, kariyerine CNN Türk’te Copywriter olarak başladı ve buradaki deneyiminin ardından ajans dünyasına adım attı. 10 yılı aşkın süre boyunca Karbonat, Voden, Leo Burnett gibi global ve lokal ajansların liderlik pozisyonlarında görev aldı. 14 yıllık kariyeri boyunca pek çok ulusal ve uluslararası markalarla iddialı işlere imza atan Tığlı, dört yıldır Sharpcake’te Creative Director olarak görev alıyordu.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.