Meta ve Game Factory’den Türk Oyun Stüdyolarına Özel: 'Meta Game On' Programı!
Meta ve Game Factory, Türk mobil oyun geliştirme endüstrisini desteklemek amacıyla “Meta Game On” adlı özel bir program başlatıyor. İleri düzey mobil oyun stüdyolarını hedefleyen bu premium program, 5 Ocak 2024 tarihine kadar başvuruları kabul ediyor.
Meta Game On, katılımcılara Meta’nın küresel kaynaklarına erişim imkanı sağlayarak oyun büyümesini destekliyor. Program kapsamında, Meta’dan gelen özel mentorluk, oyun büyüme oturumları ve avantajlarla katılımcılar bir araya gelecek. Hedeflenen katılımcılar, oyunlarını hızlı bir şekilde büyütmek ve yeni pazarlara açılmak isteyen ileri düzey mobil oyun stüdyolarını içeriyor.
Program, stratejik büyüme konseptleri öğretmenin yanı sıra etkili medya planlamasına odaklanacak. Katılımcılar, oyunlarını geniş kitlelere ulaştırma ve büyüme potansiyelini artırma konusundaki becerilerini geliştirme şansına sahip olacaklar.
Meta Game On programı, işbirlikleri, partnerlikler ve sektördeki önde gelen firmaların desteğiyle güçlendirilecek. Programa Deloitte, Ludus Ventures, Boğaziçi Ventures gibi başarılı girişimciler ve sektör liderleri gibi birçok destekçi katkı sağlayacak. Ayrıca, sektör liderlerinden doğrudan destek alma ve geniş bir uzmanlık ağına erişim imkanı da sunulacak.
https://www.instagram.com/p/C0zQLnjo21d/
Meta Game On, sadece oyun geliştirme değil, aynı zamanda genel şirket yönetimi ve değerlendirme konularını da içerecek. Katılımcılar, program sayesinde oyun sektörü dışındaki başarı prensiplerini öğrenecek, şirketlerini daha etkili bir şekilde yönetme ve değerlendirme fırsatı bulacaklar.
Programın katılımcılara sağlayacağı avantajlar arasında Meta ile birlikte reklam stratejileri, kullanıcı edinimi optimizasyonu, reklam harcamalarını etkili bir şekilde yönetme ve gelir kazanımı süreçlerinde uzmanlaşma fırsatları bulunuyor. Katılımcılar aynı zamanda Meta’nın uzman ekibiyle birebir buluşma ve sorularını iletebilme avantajına sahip olacaklar.
Program süresince, Meta ve Game Factory’nin mentor ağında bulunan deneyimli uzmanlardan alınacak özel mentorluk ile katılımcılar, oyunlarını ve işlerini daha hızlı geliştirme fırsatına sahip olacaklar. Ayrıca, program ortakları, diğer stüdyolar, potansiyel yatırımcılar, servis sağlayıcılar ve endüstri liderleriyle bağlantı kurma ve işbirliği fırsatları da sunulacak.
Meta Game On programına başvurular metagameon.gamefactory.gs adresinden yapılabilecek. Program, Ocak ayında başlayacak ve 3,5 ay sürecek. Başvuruların son tarihi ise 5 Ocak 2024. Game Factory Kurucusu Murat Kahraman, programın amacını, “Türkiye oyun sektörünün avantajları kadar yaşadığı zorlukları da çok iyi biliyoruz ve Game Factory olarak stüdyolarımıza en doğru destekleri ulaştırmaya çalışıyoruz. Meta ile birlikte tasarladığımız ve hayata geçirdiğimiz bu program, sektörde self-publishing’in daha da öne çıktığı bu dönemde çok önemli bir ihtiyacı çözmeyi planlıyor: oyunlarımızı doğru şekilde büyüme. Bu programla amacımız, şu an büyüme aşamasında olan oyunlarımızın önümüzdeki dönemin yıldızları olma süreçlerini hızlandırmak” şeklinde açıkladı.
Meta Türkiye Mobil Uygulamalar ve Oyun Grup Direktörü Gül Yüksel Akkaya ise, Meta’nın oyun endüstrisiyle olan ilişkisini derin bir işbirliği ve büyüme hikayesi olarak nitelendirerek, “Meta Game On aracılığıyla, mobil oyun şirketlerini büyüme yolculuklarında desteklemekten ve hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmak üzere Meta’nın ve iş ortaklarımızın kapsamlı kaynaklarına erişim sağlamaktan heyecan duyuyoruz” şeklinde konuştu.
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.