Nestlé, Aceleci Hareket Eden tüketicilerin Alışverişlerine Renk Katıyor !
Nestlé aceleci tüketicilere ceza kesiyor
Nestlé’nin Kanada pazarındaki ünlü markası Turtles, Noel alışveriş telaşına kapılan müşterilere yönelik yeni bir kampanya başlattı. Courage ajansı tarafından tasarlanan kampanya, alışveriş yapanların hızını algılayan özel makinelerle dikkat çekiyor.
Toronto’daki Sherway Gardens alışveriş merkezinde uygulanan kampanyanın merkezinde, özel makineler yer alıyor. Bu makineler, alışveriş yapanların hızını tespit ederek bunu ışıklı bir tabelada gösteriyor. Aceleci hareket edenleri tespit eden makineler, eğlenceli bir şekilde uyarıda bulunuyor. Makine, hızlı hareket eden kişilere basılı bir fotoğraf ve rahatlamaya yönelik bir mesaj içeren bir yaptırım uyguluyor; aynı zamanda lezzetli Turtles kekleri de sunuyor.
Courage’ın Baş Kreatif Direktörü Joel Holtby, projenin bilimsel bir seviyeye getirilmesinin önemini vurgulayarak, makinelerin kişinin hareketini izleyebilecek bir hassasiyetle çalıştığını belirtiyor. Kampanya, Noel telaşının ailenin farklı üyelerinin konuşma hızına yansıdığı eğlenceli bir reklam spotuyla tamamlanıyor.
Nestlé Kanada Pazarlama Direktörü Ashley Edelstein, “Noel’de Kaplumbağaların tadını çıkarmak birçok Kanadalı aile için uzun süredir devam eden bir gelenek” diyerek Y kuşağına hitap eden eğlenceli ve renkli bir kampanya ile kendi geleneklerini genişletmek istediklerini belirtiyor.
Bu kampanya ile Turtles markası, alıcılarına işleri yavaşlatma çağrısı yaparak keyifli bir tatil geçirmelerini teşvik ediyor ve Noel alışverişine eğlenceli bir perspektif katıyor.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.