Duracell markası, uzun ömürlü ürünleriyle dikkat çeken ve paranın karşılığını verme amacını taşıyan küresel TV kampanyasını başlattı. Bu kampanya, pek çok kişinin yaşam maliyeti krizinin baskısını hissettiği bir dönemde, tüketicilere markanın kalitesine güvenmeyi ve uzun vadede nasıl tasarruf sağladığını anlatmayı hedefliyor.
Uluslararası ajans Wunderman Thompson UK tarafından yaratılan yaratıcı kampanya, mizahi bir yaklaşımla daha ucuz pillerin aslında tasarruf sağlamadığını ve hanehalkı bütçelerini daha da zorladığını vurguluyor.
Duracell pazarlama direktörü yardımcısı Marco Montanaro konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Çoğumuz daha fazla tasarruf etmek istiyoruz, ancak kaliteden ödün vermek uzun vadede işe yaramayan bir karardır,” dedi. “Duracell’in üstün gücü ve performansı en son reklamımızda tam olarak sergileniyor. Duracell, size %200’e varan ekstra ömür ve genel olarak daha iyi performans sağladığını hatırlatır. Bu nedenle, en önemli olduğu anda, Duracell’in yerini hiçbir şey tutamaz.
TV, sosyal medya, ev dışı ve radyoda yayınlanacak olan kampanya, 2023’ün sonuna kadar Birleşik Krallık, Avrupa ve Güney Amerika’da devam edecek.
Wunderman Thompson Birleşik Krallık kreatif direktörü Antony Bell, “Kısacası, pilleri zorlamanın etkilerini gösteren ilişkilendirilebilir bir hikaye anlatmaktı. Bu hikayede hepimiz aileler olarak köşeleri keserken yakalandık, bu yüzden tüketicilerle ilişki kurmak için bu tanıdık duyguyu kullandık ve Duracell’in gücünü ve uzun ömürlülüğünü özgün bir şekilde yansıttık.”
Markanın ikonik maskotu Bunny, hem sorunun tespit edilmesinde hem de çözüm olarak Duracell’in gücünü ve uzun ömürlülüğünü vurgulamada önemli bir rol oynuyor.
Tüketicilerin ilgisini çekmeyi hedefleyen bu yeni kampanya, Duracell’in dayanıklılığının ve uzun ömürlü pil seçeneğinin değerini vurgulayarak markanın sadık müşteri kitlesini daha da güçlendirmeyi amaçlıyor.
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.