FMCG Sektörünün Deneyimli İsmi, Nazlı Soylu, Pınar Su ve İçecek'in Pazarlama Direktörlüğüne Getirildi
Türkiye’nin önde gelen holdinglerinden Yaşar Holding’in iştiraklerinden biri olan Pınar Su ve İçecek, FMCG sektöründe geniş bir deneyime sahip olan Nazlı Soylu’yu yeni Pazarlama Direktörü olarak atadı. 1996 yılında Boğaziçi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Soylu, kariyerine Shell Türkiye’de Taşıt Tanıma Sistemi Satış Koordinatörü olarak başlamış ve bu süreçte sektörde önemli deneyimler kazanmıştır.
Pınar Su ve İçecek, ambalajlı suyla Türkiye’nin tanışmasını sağlayan önemli bir marka konumunda bulunuyor. Nazlı Soylu’nun bu markaya getirilecek olan deneyimli bakış açısı ve liderlik, Pınar Su ve İçecek’in inovasyon ve ticari pazarlama faaliyetlerine yeni bir ivme kazandırmayı hedefliyor.
Soylu’nun kariyerinde, Henkel, SC Johnson Wax, Evyap gibi FMCG sektörünün önde gelen şirketlerinde ulusal ve yerel markaları farklı pozisyonlarda yönettiği belirtiliyor. Ayrıca, Yıldız Holding bünyesinde Hero Gıda A.Ş. ve Kerevitaş A.Ş’de Pazarlama Müdürlüğü, Ticaret Direktörlüğü ve Pazarlama Direktörlüğü görevlerini üstlendikten sonra perakende sektöründe de önemli bir deneyim elde ettiği ifade ediliyor.
Profesyonel yaşam koçluğu da yapan Nazlı Soylu’nun, Adel Kalemcilik A.Ş’de Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü’nü üstlendiği, bu süreçte Adel, Faber-Castell, Graf von Faber-Castell markalarının pazarlama, ticari pazarlama ve kurumsal iletişim faaliyetlerini başarıyla yönettiği bilgisi paylaşılıyor.
Nazlı Soylu’nun, çok iyi derecede İngilizce ve iş gereksinimi seviyesinde Almanca bilgisiyle, uluslararası düzeydeki pazarlama stratejilerine de etkin bir katkı sunması bekleniyor. Pınar Su ve İçecek, Soylu’nun liderliğinde markasını daha da güçlendirmeyi ve sektördeki varlığını daha da pekiştirmeyi hedefliyor.
Etiketlendi:
- iş dünyası
Önceki Yazı
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.