TurkNet, önemli bir yönetim değişikliği gerçekleştirdi ve Aysun Karabıyık Sarıkaya’yı yeni Pazarlama Direktörü olarak atadı. Türkiye ve Avrupa’nın tanınmış markalarında geniş bir deneyime sahip olan Sarıkaya, Temmuz 2024 itibarıyla bu prestijli pozisyonda göreve başladı. Bu atama ile birlikte TurkNet, pazarlama stratejilerini sektörün deneyimli isimlerinden biri olan Sarıkaya’ya emanet etti.
İstanbul Üniversitesi İşletme bölümü mezunu olan Sarıkaya, Amsterdam Üniversitesi’nde Psikoloji yüksek lisansı yaparak eğitimine devam etti. Kariyerine TGRT TV’de Araştırma Uzmanı olarak adım atan Sarıkaya, ardından Ogilvy&Mather’da Müşteri İlişkileri Müdürü olarak görev yaptı.
Pazarlama İletişim Müdürü olarak Camper, Gas, G-Star ve Tommy Hilfiger gibi prestijli markalarda görev alan Sarıkaya, sonrasında Effect Halkla İlişkiler’de Müşteri Direktörü olarak çalıştı. 2009 yılında Lenovo’da Genel Müdür Yardımcısı olarak tüm pazarlama ve iletişim faaliyetlerini yönetme sorumluluğunu üstlenen Sarıkaya, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgelerinde de görev yaptı.
2020’de Lenovo’dan ayrıldıktan sonra start-up ekosistemine adım atan Sarıkaya, bu süreçte şirket kurma ve satma deneyimleri yaşadı. PulpoAR’da Yönetim Danışmanı olarak görev yaptıktan sonra, Avrupa’nın önde gelen IoT şirketlerinden Ankaref İnovasyon’da CMO olarak çalıştı.
Aysun Karabıyık Sarıkaya, artık TurkNet’te pazarlama alanındaki 20 yılı aşkın tecrübesini ve başarısını kullanarak yeni görevine başladı.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.