Threads Sosyal Medya Uygulaması Kullanıcılarını Kaybediyor
Geçtiğimiz hafta piyasaya sürülen Threads adlı sosyal medya uygulaması, beklenen başarıyı elde etmekte zorlanıyor. Veri analizi yapan şirketlerin son raporlarına göre, aktif kullanıcı sayısında önemli bir azalma yaşandığı ortaya çıktı. İlk günlerde hızla 100 milyon kullanıcıya ulaşan uygulamanın, son günlerde kullanıcıları çekmekte zorlandığı belirtiliyor. Bu düşüş, kullanıcıların ilgisini kaybetmesi ve Twitter’daki bazı kısıtlamaların kaldırılması gibi faktörlere bağlanıyor.
Sensor Tower ve SimilarWeb tarafından sağlanan verilere göre, Threads’in günlük aktif kullanıcı sayısı büyük bir düşüş gösterdi. Lansmanından kısa bir süre sonra 100 milyon kullanıcıya ulaşan uygulama, son günlerde yaklaşık yüzde 20’lik bir düşüş yaşadı. Ayrıca kullanıcıların uygulamada geçirdikleri ortalama süre de yüzde 50 azalarak 20 dakikadan 10 dakikaya indi.
Threads kullanımındaki bu düşüşün birden fazla nedeni olduğu belirtiliyor. Birinci olasılık, kullanıcıların uygulamaya olan ilgisini kaybetmesi ve diğer alternatiflere yönelmesidir. Diğer bir olasılık ise Twitter’ın kullanıcılara getirdiği günlük tweet görüntüleme sınırının Threads’in popülerliğini olumsuz etkilemiş olabileceğidir.
Bu arada, Twitter bir süre önce Threads uygulaması üzerinden Meta’ya dava açabileceğini açıklamıştı. Twitter, eski çalışanları üzerinden veri hırsızlığı yapıldığını iddia ederek Meta’yı suçlamış ve uygulama fikrinin çalındığını öne sürerek Mark Zuckerberg’e karşı adımlar atmıştı.
Şuanlık etkileşimde bir düşüş olsada Threads, tüm zamanların en hızlı büyüyen sosyal medya uygulaması olma unvanını elinde tutuyor. Meta’nın kullanıcı deneyimini iyileştirmek için uygulamada değişiklikler yapması ya da yeni özellikler eklemesi , etkileşimi yeniden alevlendirebilir.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.