Coca-Cola ve Riot Games, Coca-Cola Ultimate Zero Sugar İle Oyunculara Yeni Bir Deneyim Sunuyor
Coca-Cola, Riot Games ile yaptığı işbirliğiyle yeni bir ürün olan Coca-Cola Ultimate Zero Sugar’ı piyasaya sürdü. League of Legends’ın yayıncısı ve geliştiricisi Riot Games ile yapılan ortaklık, oyuncuların heyecanını arttıracak ve motivasyonunu yükseltecek bir lezzet deneyimi yaratmayı amaçlıyor.
Coca-Cola Ultimate Zero Sugar’ın piyasaya sürülmesiyle birlikte sunulacak oyun içi ve dijital deneyimler, dünya genelindeki oyuncuların bu işbirliğinin heyecanını yaşamasını sağlayacak.
Riot Games İş Geliştirme ve Sponsorluklar Sorumlusu David Mulhall,
“Coca-Cola ile ortak değerlere sahip olduğumuz için gururluyuz ve oyuncuların beğenisine sunulan ‘Coca-Cola Ultimate Zero Sugar’ lezzetiyle ortaya çıkan bu eşsiz işbirliğinden heyecan duyuyoruz. Milyonların sevdiği bir markayla işbirliği yapmak bizi mutlu ediyor. Coca-Cola Creations’ın oyun dünyasındaki ilk işbirliğini gerçekleştirmekten onur duyuyoruz” diye söyledi.
Coca-Cola Company Küresel Strateji Kıdemli Direktörü Oana Vlad ise Riot Games ile yapılan bu işbirliğiyle oyuncuları projelerinde önceliklendirme konusunda hedeflerini güçlendirdiklerini vurguladı. Coca-Cola Creations platformunu güçlendirmeyi amaçlayan işbirlikleriyle Coca-Cola Ultimate’ın göz kamaştıran tasarımıyla oyunculara +XP’nin tadını yaşatmayı ve oyun deneyimlerini zenginleştirmeyi hedeflediklerini söyledi.
Oyuncular, Coca-Cola Ultimate Zero Sugar şişesi veya kutusu üzerindeki QR kodu taratıp Coca-Cola Creations Hub’a erişerek benzersiz dijital deneyimler yaşayabiliyorlar. Creations Hub, interaktif ve yaratıcı içerikler sunarak kullanıcıları etkileyici bir şekilde içine çekiyor. Creations Hub’ın içerisinde bulunan Ultimate Emote Generator Instagram filtresi, oyuncuların sosyal medya paylaşımlarında kendilerini League of Legends ifadeleriyle görüntülemelerine olanak sağlıyor.
Ayrıca, ilerleyen günlerde lansman dönemi ayrıcalığı olarak Coca-Cola Creations Hub’a kişiselleştirilebilir bir dijital deneyim daha eklenecek. Oyuncular, selfie çekip sinematik oyun kahramanlarına dönüşebilecek ve kendi Ultimate oyun yolculuklarına giriş yapabilecekler.
Coca-Cola ve Riot Games işbirliği, oyunculara eşsiz deneyimler sunarken, Coca-Cola Ultimate Zero Sugar’ın oyuncu topluluğunda büyük bir ilgi uyandırması bekleniyor.
Etiketlendi:
- Haber
Önceki Yazı
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.