Türk yapay zeka girişimi Crait 380 bin dolarlık yatırım aldı.
Türk yapay zeka girişimi Crait, e-ticaret siteleri için yapay zeka destekli görseller oluşturarak markalara çeşitli çözümler sunmayı amaçlayarak 380 bin dolarlık yatırım aldı.
İş Bankası 100. Yıl Girişim Sermayesi ve bir dizi melek yatırımcının desteklediği şirket, Fırat İşbecer, Hande Enes, Banu Kısakürek, Barbaros Özbuğutu gibi isimlerden yatırım aldı. Crait, 4 milyon dolar değerleme üzerinden gerçekleşen tohum öncesi yatırım turunu tamamladı.
Yatırımın ardından, Crait markaların daha fazla müşteriye ulaşmasını ve algoritmalarını geliştirmesini sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürecek. Özellikle satış dönüşüm oranlarında pozitif etki yaratma hedefi taşıyan girişim, şu anda market ürünlerinden mobilyaya kadar farklı sektörlerde müşterilerle işbirliği yapıyor. Crait, önümüzdeki yılın başında beta ürününü tüm müşterilere sunmayı planlıyor.
Girişim, markaların yüksek maliyet ve zaman harcadığı ürünlerine lifestyle çekimleri yapma, farklı görsel varyasyonlar oluşturma ve ürün/kampanya bilgilerini güncelleme süreçlerini optimize etmeyi hedefliyor.
Crait’in sunduğu avantajlar arasında markalara özel yapay zeka modelleriyle oluşturulan görseller, tek bir tıklamayla sonsuz sayıda ve boyutta varyasyon, otomatik güncellenen kampanya ve ürün bilgileri ile dönüşüm oranlarını artıran kişiselleştirilmiş içerikler bulunuyor.
Crait, Aralık 2022’de ABD’nin Delaware eyaletinde kuruldu. CEO Safiye Dinçtürk Turgut ve CTO Kaan Aytekin liderliğindeki kurucu ekip, e-ticaret sektöründeki deneyimlerini üretken yapay zeka ile birleştirerek markaların ihtiyaçlarını karşılayan bir uygulama geliştirmek amacıyla yola çıktı.
Müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen ürün fotoğrafları ve pazarlama görselleri, Crait’in hedefleri doğrultusunda basitleştirilip otomatize edilmeye çalışılıyor.
Daha fazla bilgi için www.crait.it adresini ziyaret edebilirsiniz.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.