Volkswagen Taos’tan Konfor ve Kaliteden Ödün Vermeyen Kampanya
Bir ürün veya hizmet, sizin için belirli bir standardı belirlediğinde, geri dönmek zor olabilir. Standartları karşılayamadığı sürece, alternatifler sizi tatmin etmez ve sizi alıştığınız seviyenin ötesini arar hale getirir.
Volkswagen, giriş seviyesi SUV modeli Taos için “Geri Dönüş Yok” kampanyasında, bir kadının gün boyunca oturduğu her koltukta aynı kalite ve konfor standardını aramasını anlatıyor. Ancak, kadının her oturduğunda yaşadığı hayal kırıklığı, Volkswagen Taos’un sürücü koltuğuyla tanıştığında yerini huzura bırakıyor
Kampanyanın yaratıcısı Johannes Leonardo’nun yönetici kreatif direktörü Jonathan Santana, Volkswagen’in sunduğu kalite seviyesi bir kez deneyimlendiğinde geri dönüşün çok zor olacağını göstermeyi amaçladıklarını söylüyor. Santana, “Çalışmanın anlatısı ve yaratıcı unsurları, Taos’u diğerlerinden ayıran kalite ve işçiliği tasvir ederek, günlük hayatlarında bir parça tarz dokunuşunu sevenlerde yankı uyandırıyor ve uygun fiyatlı lüksün herkes için ulaşılabilir olabileceğinin altını çiziyor” diyor.
Volkswagen ABD Müşteri Deneyimi ve Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Rachael Zaluzec ise, kullandıkları araç ne olursa olsun müşterilerin kaliteden ödün vermek zorunda kalmamaları gerektiğini vurgulayarak, reklam filminin Taos gibi giriş seviyesi bir SUV’a yatırım yapmanın getirdiği kalite, konfor ve değeri yansıttığını ifade ediyor.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.