Volkswagen Taos’tan Konfor ve Kaliteden Ödün Vermeyen Kampanya
Bir ürün veya hizmet, sizin için belirli bir standardı belirlediğinde, geri dönmek zor olabilir. Standartları karşılayamadığı sürece, alternatifler sizi tatmin etmez ve sizi alıştığınız seviyenin ötesini arar hale getirir.
Volkswagen, giriş seviyesi SUV modeli Taos için “Geri Dönüş Yok” kampanyasında, bir kadının gün boyunca oturduğu her koltukta aynı kalite ve konfor standardını aramasını anlatıyor. Ancak, kadının her oturduğunda yaşadığı hayal kırıklığı, Volkswagen Taos’un sürücü koltuğuyla tanıştığında yerini huzura bırakıyor
Kampanyanın yaratıcısı Johannes Leonardo’nun yönetici kreatif direktörü Jonathan Santana, Volkswagen’in sunduğu kalite seviyesi bir kez deneyimlendiğinde geri dönüşün çok zor olacağını göstermeyi amaçladıklarını söylüyor. Santana, “Çalışmanın anlatısı ve yaratıcı unsurları, Taos’u diğerlerinden ayıran kalite ve işçiliği tasvir ederek, günlük hayatlarında bir parça tarz dokunuşunu sevenlerde yankı uyandırıyor ve uygun fiyatlı lüksün herkes için ulaşılabilir olabileceğinin altını çiziyor” diyor.
Volkswagen ABD Müşteri Deneyimi ve Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Rachael Zaluzec ise, kullandıkları araç ne olursa olsun müşterilerin kaliteden ödün vermek zorunda kalmamaları gerektiğini vurgulayarak, reklam filminin Taos gibi giriş seviyesi bir SUV’a yatırım yapmanın getirdiği kalite, konfor ve değeri yansıttığını ifade ediyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.