Adobe, Generative Fill Gibi Firefly Özelliklerini Betadan Çıkardı
Adobe, bugün Generative Fill gibi Firefly tabanlı özelliklerin betadan çıkarıldığını duyurarak Photoshop kullanıcılarına geniş çaplı bir yenilik sunuyor. Photoshop’a geçtiğimiz aylarda beta olarak eklenen Generative Fill gibi Firefly temelli özellikler, artık CC aboneleri ve herkes için kullanılabilir hale geldi.
Generative Fill teknolojisi, fotoğraflardan nesneleri çıkarma, yeni nesneler ekleme, fotoğrafları genişletme veya sınırları aşma gibi işlemleri kolaylaştırıyor. Bu özellik sayesinde, fotoğrafların normalde olmayan kısımlarını Adobe Firefly üzerinden oluşturabilirsiniz. Content-Aware Fill aracına kıyasla çok daha etkili çalışan bu sistem, kullanıcılara üç farklı varyasyon sunma ve nesnelerin yansımalarını başarıyla ele alma konusunda beklentileri aşıyor.
Sistem ayrıca genişletilen alanlar için düzenleme yapılabilen katmanlar oluşturarak zaman kazandırıyor. Bu özellik, Photoshop kullanıcılarının iş akışlarını hızlandırmalarına olanak tanıyor.
Adobe ayrıca kurumsal kullanıcılar için “Adobe Firefly for Enterprise” sistemini de genel olarak kullanıma açtı. Ayrıca yüksek sunucu maliyetlerini karşılamak için bir kredi sistemi tanıttı. Tüm Creative Cloud üyelerine aylık 1.000 kredi verilecek, bu kredi tükendikten sonra ekstra kredi alınması gerekecek. Ancak bu kredi sadece içerik oluşturmayı hızlandırmak için kullanılabilir ve krediler tükendikten sonra sistem yavaşlamak yerine çalışmaya devam eder.
Adobe’nin Firefly tabanlı özellikleri, Photoshop kullanıcılarına görsel düzenleme işlemlerini daha verimli ve yaratıcı bir şekilde yapma imkanı sunuyor. Bu güncellemelerle birlikte, Adobe Creative Cloud aboneleri ve kurumsal kullanıcılar, fotoğraf düzenleme işlemlerini daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilecekler.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.