Tropicana, meyve sularında doğal içeriklere vurgu yaparak marka adında radikal bir değişikliğe gidiyor. “A” ve “I” harflerini çıkararak ismini “Tropcn” olarak değiştiren şirket, yapay zekâya eğlenceli bir gönderme yaparak doğal içeriklere olan taahhüdünü vurguluyor.
Tropcn, doğal olarak olgunlaşmış portakallardan üretilen ve yapay hiçbir içeriği bulunmayan Tropicana Pure Premium portakal suyunu temsil ediyor. Bu adım, tüketicilerin sağlıklı ürünlere olan talebindeki artış ve yapay içeriklere karşı duyarlılığın bir yansıması olarak değerlendiriliyor.
Markanın bu yeniden markalaşma süreci, dünyanın en büyük teknoloji etkinliklerinden biri olan Tüketici Elektroniği Fuarı’nda (CES) duyuruldu. Tropcn adı, CES’e özel olarak geliştirilen ve teknoloji odaklı bir etkinlikte dikkat çekici bir kontrast oluşturan bir isim olarak karşımıza çıkıyor.
Tropcn ürünleri, Kroger Family of Stores’da tüketicilere sunulmaya başlandı. Ayrıca, tüketiciler şişenin üzerindeki özel kodu tarayarak Tropcn web sitesinden çeşitli ödüller kazanma fırsatına sahip olacaklar.
Tropicana’nın bu atılımı, sadece bir marka değişikliği değil, aynı zamanda tüketicilere sağlıklı ve doğal ürünler sunma konusundaki taahhüdünü vurgulayan bir strateji olarak öne çıkıyor. Bu adım, şirketin pazardaki rekabet gücünü artırmayı hedeflerken, tüketicilere doğal içeriklere olan güvenlerini pekiştirme şansı tanıyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.