Finlandiya’nın ikinci el pazaryeri olan Tori, platformundaki canlılığı eğlenceli bir reklam filmiyle gösteriyor. Pazaryerlerinde ürün çeşitliliği ve alışveriş hacmi genellikle düşük olabilir, ancak Tori bu gerçeği bilerek kullanıcılarına daha keyifli bir deneyim sunuyor.
Make It Simple imzalı reklam filminde, Tori’nin her gün 15 bin satış gerçekleştiren platformunda sandalyeden masa lambasına, çim biçme makinesinden kıyafetlere kadar birçok ürün canlanıp el değiştiriyor. Mikko Lehtinen’in yönettiği film, Tori’deki bu hareketliliğin insanları şaşırttığı ve memnun ettiği anları başarıyla yansıtıyor. Tori, sadece alıcılar için değil, aynı zamanda satıcılar için de etkileşim ve ticaretin keyifli bir deneyim olduğunu vurguluyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.