Instagram, Threads ile Twitter’a Rakip Olma Hedefinde Yeni Adımlar Atıyor
Sosyal medya platformu Instagram, Twitter’a rakip olma hedefinde yeni bir hamle yaparak Threads uygulamasını geliştirmeye başladı. Bugün Türkiye’de kullanıcılara sunulan “Senin için Threads’de” bölümü, Threads kullanıcı sayısını artırmayı amaçlayan bu yeni adımın bir parçası olarak görünüyor.
Threads uygulaması, çıkış yaptığında büyük bir ilgi görmüş, ancak daha sonra kullanıcı sayısında bir düşüş yaşamıştı. Artık birçok Instagram kullanıcısının uğramadığı bu platform, Instagram’ın farklı adımlarla kullanıcılarına yönlendirmeye çalıştığı bir yer haline geldi. “Senin için Threads’de” bölümü, kullanıcıların ilgisini çekebilecek yazılı içerikleri algoritma yardımıyla seçerek sunmayı hedefliyor. Bu bölüm, şu anda algoritma temelli normal akış içeriklerinin arasına entegre ediliyor.
Öncesinde Threads platformunda “web sürümü”nün çıkarılması ses getirmiş, ardından gerçekten işlevsel bir arama sistemi test edilmeye başlanmıştı. Şu an uygulamada bulunan arama sistemi sadece kullanıcıları göstermekle sınırlıydı, ancak yeni test edilen arama sistemi platformdaki herkese açık paylaşımları aramak için kullanılabilir hale getiriyor. Bu sayede kullanıcılar örneğin “Futbol” gibi bir arama terimiyle Threads içerisinde futbolla ilgili tüm paylaşımları görebilecekler.
Firma şu an için bu yeni arama sistemi testini sadece Avustralya ve Yeni Zelanda’da gerçekleştiriyor, ancak gelecekte diğer ülkelerde de sunmayı planlıyor. Konu hakkında yapılan açıklamada şirket,
“Topluluğun geri bildirimlerini aktif olarak dinliyor ve arama deneyimini iyileştirmek için daha fazla özellik üzerinde çalışıyoruz” dedi.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.