Meta, Threads’i Yeniden Canlandırmak Adına Facebook’u da Kullanmaya Başladı
Meta, Instagram tarafından geliştirilen Twitter rakibi Threads uygulamasını daha da büyütmek için Facebook entegrasyonunu genişletiyor.
İlk iki haftasında popülerlik kazanamayan Threads için atılan adımlar, daha fazla kullanıcı çekmeyi hedefliyor. Kullanıcıların Threads paylaşımlarını takip ettikleri kişilerin Facebook’ta da görünmesine olanak sağlayan bu entegrasyon, benzer bir özelliği daha önce Instagram için hayata geçiren Meta’nın bu platformun büyümesini hızlandırmak amacıyla aldığı önemli bir adımı temsil ediyor.
Geçtiğimiz haftalarda Threads uygulamasına eklenen paylaşım düzenleme seçeneği, kullanıcıların hatalarını hızla düzeltebilmelerine olanak tanıyor. Meta, bu özelliği Premium abonelik paketi altında satışa sunmuyor, böylece kullanıcıların memnuniyetini artırıyor. Yakın gelecekte bu özelliğin tüm kullanıcılara sunulması bekleniyor.
Meta is now using Facebook to boost Threads reach
This is a new “For you on Threads” feature showing at the top of the news feed pic.twitter.com/Sk6XK0ve9E
— Matt Navarra (I quit X. Follow me on Threads) (@MattNavarra) October 19, 2023
Ayrıca, Meta CEO’su Mark Zuckerberg, Threads’e sesli paylaşım özelliği eklediğini duyurdu. Bu yeni özellik, platformun kullanıcı deneyimini daha da zenginleştiriyor.
Bununla birlikte, Threads’e eklenmesi planlanan “Trendler” bölümü de dikkat çekiyor. Şu anda test aşamasında olan bu özellik, en popüler veya en çok paylaşılan içerikleri kullanıcılara sunacak. Altyapı, içeriklerin toplam paylaşım sayısını da gösterecek şekilde tasarlanmış durumda. Bu yeni özellikler, Threads’in popülerliğini artırmak ve daha fazla kullanıcıyı cezbetmek amacıyla Meta tarafından hayata geçiriliyor.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.