Lamborghini, markasını güncelleyerek ikonik logosunu yeniledi. Yeni logo, daha sade bir tasarıma sahip olacak şekilde 3D çizimden 2 boyutlu hale getirildi. Klasik boğa figürü de daha minimalist bir şekilde tasarlandı.
Yeni Lamborghini logosu, bu yıl piyasaya sürülecek olan yeni modellerde kullanılmaya başlanacak. Şirket, internet sitesi ve broşürlerde farklı varyasyonlarda bu logoyu kullanacak. İkonik boğa tasarımı, bazı internet sitesi sayfalarında ayrı olarak yer alacak.
Güncellenen Lamborghini logosu, daha sade bir görünüm kazandırılarak eski logodaki detaylar kaldırıldı. Altın ve sarı ağırlıklı renk şeması ise siyah ve beyaz tonlarıyla değiştirildi. Bu, markanın modern tasarım trendleriyle uyumlu hale gelmesini sağlıyor.
Bu yenilikle birlikte, Lamborghini’nin kurumsal logosu, 20 yılı aşkın bir süre sonra yeniden tasarlandı. Bu aynı zamanda markanın elektrifikasyon, sürdürülebilirlik ve otantik imajı üzerine odaklanan yeni stratejisini yansıtıyor.
Lamborghini, ürün yelpazesini bu yıldan itibaren hibrit ve elektrikli modellerle güncellemeyi planlıyor ve 2028’e kadar tamamen elektrikli modellere geçmeyi hedefliyor. Yenilenmiş ancak klasik havası korunan yeni logo, Lamborghini’nin elektrikli geleceğe geçişini de temsil ediyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.