Oyun dünyasının yaratıcı devi LEGO, son kampanyası olan “Play Is Your Superpower” ile büyüleyici bir sürprizle karşımızda! LEGO, bu benzersiz çabanın merkezinde, bir marka için tarihi bir anı işaret eden “tamamen oynanabilir” ilk marka filmini sunuyor. Bu reklam sadece çocuklar arasında değil, aynı zamanda içimizdeki çocukları da yeniden canlandırmayı amaçlıyor.
Toplamda, “Play Is Your Superpower” kampanyası dört aya yayılacak ve sonbahar lansmanı, 12 Ekim’deki Dünya Oyun Günü ve tatil sezonunu içerecek şekilde üç önemli an tarafından desteklenecek. Ancak, bu lansmanın yıldızı, izleyicileri çevrimiçi olarak veya LEGO’nun uygulaması aracılığıyla etkileşimde bulunmaya davet eden tamamen oynanabilir bir film.
Bu eğlenceli video, gizli sürprizler ve paskalya yumurtalarıyla dolu. İzleyicileri, kendilerini LEGO minifigürlerine dönüştürerek ateşli oyun savunucularından oluşan küresel bir kadroya katılmaya teşvik eden yerdeki teşviklerle dolu.
Kahraman filmini tamamlayan bir dizi keyifli çıkış ve hata, ailelere mizahi bir şekilde neşe anları yaşatmak için tasarlandı. LEGO, bu inisiyatifi başlatmak için “Play Squad” olarak adlandırılan etkili kültürel figürlerin desteğini aldı. Ayrıca, filmi izleyenler, Hollywood oyuncusu Jane Lynch’in iş dünyasından oyun dünyasına dönüşen bir CEO olarak karşısına çıkacağını görecekler.
İlginç bir şekilde, bu konsept, çocukların sadece %2’sini oyun oynayarak geçirdiği bir dönemde geldiğimizi gösteren yakın tarihli küresel bir araştırmaya yanıt olarak doğdu. Oysa yetişkinler haftada şaşırtıcı bir şekilde 26 saatini akıllı telefon kaydırmasına ayırıyorlar. Bu artan oyun açığı, çocukların bilişsel yeteneklerini ve genel refahlarını şekillendirmede oyunun kritik bir rol oynadığını vurguluyor.
Julia Goldin, LEGO Group’un ürün ve pazarlama sorumlusu, “90 yılı aşkın bir süredir, çocukların ve onların oyun haklarının şampiyonuyuz. Oyunun, çocukların bugün ve gelecekte öğrenmelerine ve gelişmelerine yardımcı olan yaratıcılık, güven ve iletişim gibi beceriler geliştirmelerine yardımcı olduğuna inanıyoruz” dedi.
LEGO Ajansımızın başkanı Nic Taylor ise, “Bu film, çocukların en sıkıcı anlarda bile gördükleri sonsuz oyun fırsatlarını sergiliyor ve oyunun, çocukların dünyada yaratabileceği farkı nasıl gösterdiğini gösteriyor” dedi.
LEGO’nun yeni marka filmi, oyunun gücünü vurgularken aynı zamanda eğlenceli ve heyecan verici bir macera sunuyor. LEGO’nun bu yaratıcı dünyasına katılmaya hazır mısınız? Çocuklar ve içimizdeki çocuklar için bir dünya dolusu eğlence sizi bekliyor!
Etiketlendi:
- Reklam
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.