2018 yılında başlatılan Anıt Zeytin Ağacı Projesi’nden sonra, Komili şimdi yeni bir proje olan “Son Ağaç” ile zeytin ağaçlarının önemini vurguluyor. Bu projede, “Eğer tek bir ağaçla yaşanacaksa, zeytinden başka seçenek yoktur” deniyor.
Komili’nin “Kuşaklar Boyu Yaşasın Diye” ilkesiyle hayata geçirdiği Anıt Zeytin Ağacı Projesi, zeytinyağı ve zeytin kültürünü koruma amacını taşıyor. Bugüne kadar projenin kapsamında 25 milyon ağaç tarandı ve 400 yaşın üzerinde 300’den fazla anıt zeytin ağacı tespit edilerek kayıt altına alındı. Şimdi, Son Ağaç Projesi ile bu özel ağaçlardan elde edilen eşsiz zeytin yağları, Komili’nin Anıt Zeytin Ağacı Projesi’ne destek vermek isteyenler için satışa sunuluyor. Bu özel zeytinyağı, sadece sonagac.com sitesinde belirtilen seçili satış noktalarında bulunabilir ve 400 yaşın üzerindeki anıt ağaçlardan elde edilen sınırlı sayıda ürün içerisinde yer alır. “Komili Son Ağaç Natürel Sızma Zeytinyağı” satışından elde edilen gelirin tamamı Komili Anıt Zeytin Ağacı Projesi’ne bağışlanmaktadır.
RED and GREY Reklam Ajansı tarafından hazırlanan “Son Ağaç” filmi, televizyon, sinema, açık hava reklamları, dijital platformlar ve sosyal medyada yayınlanacak. Film, Rahman Altın tarafından özel olarak bestelenen etkileyici müziği ile dünyada kalan son zeytin ağacı etrafında geçen bir hikayeye odaklanıyor. Film, anıt zeytin ağaçlarının insanlığa karşı verdikleri önemli mücadeleyi ve her birinin “son ağaç” gibi korunması gerektiğini anlatıyor.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.