LinkedIn’in yeni imaj kampanyası “Find Your In”, ideal kariyer yolunuzu bulmak için platformu nasıl kullanabileceğinizi vurgulamayı hedefliyor. Kampanya, “Kendini bul” anlamına gelebilecek “in” kelimesinin kelime oyununu kullanarak “Find Your In” adını taşıyor. Odak noktası ise endüstriyel bir çamaşırhanede geçen bir hikayedir.
Kampanyanın 83 saniyelik reklamında, büyük bir endüstriyel çamaşırhanede sıkılmış bir kızı görüyoruz. Bu sahne, insanların kendilerini bulma sürecinde hissedebilecekleri içsel sıkıntıyı ve belirsizliği yansıtmaktadır. Ancak, can sıkıntısı kızın yanındaki telefonda beliren ve büyüyünce ne olmak istediğini düşündüren bir LinkedIn bildirimiyle kesintiye uğrar.
Reklamda, giysiler kızı farklı mesleklere özgü kıyafetler giydirir ve aynı zamanda şarkının ritmine uygun olarak onunla bir koreografi gerçekleştirir. Kız, gömlek ve kravatla fabrika işçisi, doktor, orkestra şefi ve daha birçok meslek kıyafeti giymiş olarak görülür. Ancak kampanyanın sloganı olan “Find Your In” ortaya çıkana kadar. Bu sloganla beraber kız, kendi yolunu bulmaktadır.
“Sonsuz Kariyer Yolculuğunda Kendini Bul”
LinkedIn, yeni kampanyasıyla ilgili olarak “Neler yaptığımız ve başardıklarımız nereye gidebileceğimizi belirlemez. Çünkü herkes bir şans elde etmeyi hak eder. Burada ‘girişinizi’ bulursunuz ve hepimiz ilerleriz” şeklinde bir açıklama yapmıştır.
Droga5’in Kreatif Direktörleri Toby Treyer-Evans ve Laurie Howell, kampanya hakkında medyada şunları söylemiştir: “Profesyonel dünya hakkında farklı bir şekilde konuşmanın bir yolunu arıyorduk. Giydiğimiz kıyafetlerin kim olduğumuza, ne olmak istediğimize ve genellikle çalıştığımız yere çok bağlı olduğuna inanıyoruz ve bu yüzden bir yer olarak çamaşırhane fikrini sevdik.”
Etiketlendi:
- Reklam
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.