L’Oréal Türkiye’de üst düzey bir atama gerçekleşti. Murat Çolakoğlu, haziran başı itibarıyla şirketin ülke kurumsal dijital pazarlama direktörü olarak görev yapmaya başladı.
Murat Çolakoğlu, bankacılık, tüketici sağlığı ve perakende sektörlerindeki başarılı dijital kariyerinin ardından 2016 yılında L’Oréal Türkiye Tüketici Ürünleri Divizyonu’na Türkiye Kıdemli Dijital Proje Müdürü olarak katıldı. Çolakoğlu, 2019’da tüketici ürünleri divizyonu dijital müdürü olarak terfi etti ve 2021’de ise tüketici ürünleri divizyonu dijital direktörü görevine getirildi. Bu süre zarfında, yetenekli insan kaynakları ve çalışma yöntemleri geliştirme alanlarında bölüm ve ülke adına kritik sorumluluklar üstlendi.
Murat Çolakoğlu’nun liderliğindeki ekipler, tüketici merkezli bir bakış açısına ilham veren dijital bir fonksiyon inşa etti. Dijital transformasyon sürecinde divizyonun ve L’Oréal Türkiye’nin grup ve ülkede tanınmasını sağlayan birçok başarılı uygulama, yenilikçi projeler ve ödüller elde edildi.
Yeni görevinde, Murat Çolakoğlu, kapsamlı teknik bilgi birikimi, dijital deneyimi ve liderlik becerileriyle L’Oréal Türkiye’nin dijital dönüşümünün bir sonraki aşamasına liderlik edecek. Şirketin kurumsal dijital pazarlama stratejilerini geliştirerek yenilikçi çözümler sunmayı hedefleyen Çolakoğlu, L’Oréal Türkiye’nin dijital pazarda öncü konumunu sürdürmesine katkıda bulunacak.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.