Marshall, yeni reklam kampanyasıyla evlerimizi renklerle dönüştürme fikrine odaklanıyor. Pazarlama Direktörü Pınar Adabağ’ın açıklamalarına göre, bu kampanya ile tüketicilerin kendi mekanlarını kendilerini ifade edebilecekleri birer sanat eserine çevirmeleri hedefleniyor. Adabağ, “Marshall renk kartelası, her bir renk ile duygularımızı uyandırıp hayallerimizi gerçeğe dönüştürüyor. Renk kombinasyonlarımız, kişinin bulunduğu ortama göre farklılık gösteriyor” dedi.
Reklam filmi, renklerin yaşam alanlarımıza kattığı anlamları ve tüketicilerin hayallerine nasıl dokunduklarını ön plana çıkarıyor. Adabağ, filme ilişkin, “Filmimiz, insanların rüyalarına ortak olmayı ve bu rüyaları renklerimizle canlandırmayı amaçlıyor. Hazırladığımız bu görsel şölen, izleyicilere neredeyse dokunabilecekleri dokuları ve hisleri sunuyor” şeklinde konuştu.
Kampanya, evlerimiz için mükemmel renkleri seçerken karşılaştığımız tereddütleri ve zorlukları da ele alıyor. Adabağ, “Her oda için yaratmak istediğimiz farklı atmosferi Marshall ile kolayca sağlayabiliyoruz. Filmde, evinizi boyamak için seçtiğiniz renklerin ve dokuların, aslında kişisel zihinsel süreçlerinizin bir yansıması olduğunu vurgulamak istedik” diye ekledi.
Marshall’ın bu yeni reklam filmi, renklerin gücüyle hayallerimizi gerçeğe dönüştürme potansiyelini kutluyor ve izleyicileri kendi yaşam alanlarını dönüştürmeye davet ediyor.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.