Marshall, yeni reklam kampanyasıyla evlerimizi renklerle dönüştürme fikrine odaklanıyor. Pazarlama Direktörü Pınar Adabağ’ın açıklamalarına göre, bu kampanya ile tüketicilerin kendi mekanlarını kendilerini ifade edebilecekleri birer sanat eserine çevirmeleri hedefleniyor. Adabağ, “Marshall renk kartelası, her bir renk ile duygularımızı uyandırıp hayallerimizi gerçeğe dönüştürüyor. Renk kombinasyonlarımız, kişinin bulunduğu ortama göre farklılık gösteriyor” dedi.
Reklam filmi, renklerin yaşam alanlarımıza kattığı anlamları ve tüketicilerin hayallerine nasıl dokunduklarını ön plana çıkarıyor. Adabağ, filme ilişkin, “Filmimiz, insanların rüyalarına ortak olmayı ve bu rüyaları renklerimizle canlandırmayı amaçlıyor. Hazırladığımız bu görsel şölen, izleyicilere neredeyse dokunabilecekleri dokuları ve hisleri sunuyor” şeklinde konuştu.
Kampanya, evlerimiz için mükemmel renkleri seçerken karşılaştığımız tereddütleri ve zorlukları da ele alıyor. Adabağ, “Her oda için yaratmak istediğimiz farklı atmosferi Marshall ile kolayca sağlayabiliyoruz. Filmde, evinizi boyamak için seçtiğiniz renklerin ve dokuların, aslında kişisel zihinsel süreçlerinizin bir yansıması olduğunu vurgulamak istedik” diye ekledi.
Marshall’ın bu yeni reklam filmi, renklerin gücüyle hayallerimizi gerçeğe dönüştürme potansiyelini kutluyor ve izleyicileri kendi yaşam alanlarını dönüştürmeye davet ediyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.