Zara, Online Mağazasının Katalog Çekimlerine Yeni Bir Tarz Getiriyor
Moda dünyasının öncü markalarından Zara, online mağazasının görsel yaklaşımında radikal bir değişiklik yaparak günlük yaşamın içinden anları vurguluyor. Artık Zara’nın kataloglarında sıkça karşılaştığımız sade ve nötr arka planlı klasik moda çekimlerinin yerini, günlük yaşamın içinden anlar alıyor.
Yıllardır beyaz veya nötr arka planların hakim olduğu, giysileri ve modelleri odaklayan tipik moda görsellerinden farklı bir yaklaşım benimseyen Zara, müşterilere daha gerçekçi bir deneyim sunmayı hedefliyor.
Yeni yaklaşım, asansörde köpeğiyle birlikte çekilen bir selfie gibi günlük yaşam anlarını içeriyor. Bunun yanı sıra, Zara’nın web sitesinde gezinirken, mağaza vitrinleri, güneşli sokaklar, park edilmiş kamyonlar, bahçeler, göller ve tuğla duvarlar gibi çeşitli dış mekan ortamlarını da görüyoruz. Bu sayede giysiler, gerçek hayattaki bir bağlama yerleştirilmiş gibi hissettiriliyor.
Bu yeni grafik yaklaşım şu an için sadece kadınlar bölümünde görünüyor. Diğer bölümler (Erkekler, Çocuklar ve Güzellik) hala nötr arka planları kullanmaya devam ediyor.
Zara, geçtiğimiz Temmuz ayında online mağazasının yeniden tasarımını gerçekleştirdi. Bu sadece ürünlerin yeniden düzenlenmesiyle sınırlı kalmadı, aynı zamanda bölümlerin görünümünü ve giysilerin filtrelenmesi sistemini de içeriyordu.
Moda dünyasına getirdiği bu yenilikçi yaklaşımıyla Zara, müşterilerine daha samimi ve gerçekçi bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlıyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.