Amica Sigorta’dan Yalnızlığa Karşı İnsanlık Dolu Bir Çağrı
Amica Sigorta, Empati ve İnsanlık Temalı Yeni Reklamıyla Dikkat Çekiyor!
Dijitalleşmenin artması, bireyler arasındaki bağların zayıflaması ve yalnızlık hissinin artması gibi modern yaşamın getirdiği zorluklara karşı Amica Insurance, etkileyici bir reklam filmi ile empati ve insanlık vurgusu yapıyor. Mother New York tarafından hazırlanan kampanya, Amica’nın müşteri ilişkilerindeki insan odaklı yaklaşımını vurguluyor.
Diego Contreras’ın yönettiği reklam filmi, günlük yaşamda sıkça karşılaşılan yalnızlık anlarını ekrana taşıyor. Her bir sahnede, insani duyguların duvarlara çarpması, izleyicilerin empati arayışını daha da güçlendiriyor. Marka, kampanya boyunca empati, yakınlık ve insanlık temasını ön plana çıkararak karanlık konulara dikkat çekiyor.
Amica Insurance Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Tory Pachis, “Müşterilerimizle genellikle hayatın kritik anlarında, işlerin ters gittiği ya da hayatın değiştiği anlarda etkileşime gireriz. Bu kampanya, Amica’yı sigorta sektöründe insan ilişkilerini anlayan ve değer veren bir şirket olarak konumlandırıyor. Reklam, birbirimize daha empati dolu ve insan odaklı olma çağrısı yapma amacını taşıyor” diyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.