Migros’un yeni Medya ve Strateji Grup Müdürü olarak atanmış olan Gözde Karasu Öztamur, LinkedIn üzerinden yaptığı paylaşım ile bu yeni görevini duyurdu. Near Esat University’de lisans eğitimini tamamladıktan sonra, küresel ve yerel medya planlama ajanslarında önemli pozisyonlarda görev alan Öztamur, çeşitli sektörlerden markaların iletişim stratejilerine destek vermiş, marka konumlandırması, müşteri yolculuğu tasarımı ve entegre stratejik pazarlama projelerine katkı sağlamıştır.
Öztamur’un 13 yılı aşkın deneyimi, yurtiçi ve yurtdışında geniş bir perspektif kazanmasına olanak tanımıştır. Bu süreçte edindiği bilgi ve birikimleri, Migros Medya’da iletişim kanallarının planlanması ve yönetilmesine katkı sağlama noktasında değerli bir kaynak oluşturuyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.