Apple’ın Yeni Mac Modelleri ve Bellek Tartışmaları
Geçtiğimiz hafta, Apple’ın M3 işlemcili yeni 14-inç MacBook Pro ve 24-inç iMac modelleri tanıtıldı. Ancak, dikkat çeken bir nokta olarak, Apple’ın bu modellerde hala en altta 8 GB RAM kullanmaya devam etmesi eleştirilere neden oldu.
Yeni M3 işlemcili MacBook Pro ve iMac modelleri, 8 GB RAM ile geliyor, ancak M3 ailesinde daha yüksek bellek seçenekleri de sunuluyor. Özellikle M3 Pro işlemcili MacBook Pro’lar minimum 18 GB bellek sunarken, M3 Max işlemcili modellerde ise en az 32 GB bellek (en üstte 128 GB) seçeneği bulunuyor.
Ancak, temel kullanımlar için bile 8 GB RAM’in yetersiz olduğu günümüzde, bazı kullanıcılar Apple’ı en azından en alt seviyede 16 GB RAM sunmaya çağırıyor. Bu eleştirilere yanıt olarak Apple yetkilisi Bob Borchers, “Mac’lerdeki bellek miktarını diğer sistemler ile karşılaştırmak doğru değil çünkü biz belleği çok daha verimli şekilde kullanıyoruz, bellek sıkıştırma uyguluyoruz ve birleşik yapıda bir bellek mimarimiz var. M3 MacBook Pro’daki 8 GB, muhtemelen diğer sistemlerdeki 16 GB’a benzer. Bizim sistemlerin ham verilerine ve yeteneklerine bakarsanız, gerçekten olağanüstü olduğunu görürsünüz,” şeklinde bir açıklama yapmıştı.
Ancak, birçok kullanıcının yaşadığı deneyimlere dayanarak, 8 GB ve 16 GB RAM’e sahip iki farklı M3 işlemcili 14-inç MacBook Pro’nun karşılaştırıldığı bir video, 16 GB RAM’e sahip modelin birçok gerçek kullanım senaryosunda önemli ölçüde daha yüksek performans sunduğunu gösterdi.
Özellikle Türkiye’de 14-inç MacBook Pro özelinde 16 GB RAM için talep edilen ek ücretin 7.120 TL olduğu belirtiliyor. Uzun vadeli bir sistem alımı düşünüldüğünde, bu ek ücretin performans potansiyeli açısından değerli olup olmadığı konusu kullanıcılar arasında tartışma konusu olmaya devam ediyor.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.