Markalar için yeni bir reklam platformu: CarrefourSA Retail Ads !
Publicis Groupe Türkiye, Eylül ayında CarrefourSA için yeni bir reklam platformu olan CarrefourSA Retail Ads’i hayata geçiriyor. Bu uygulama, CarrefourSA’nın web sitesi, mobil uygulaması ve mağazalarında ürün satışı yapan veya yapmayan tüm markalara görünürlüklerini artırma fırsatı sunacak.
CarrefourSA Retail Ads, SAAS tabanlı reklam modeli ile markaların, CarrefourSA’nın web sitesi ve mobil uygulamasında belirledikleri ürünleri ve kampanyaları vurgulamasına olanak tanıyacak. Markalar, anahtar kelimeler ve hedef kategoriler ile reklamlarını optimize edebilecek. Ayrıca, potansiyel müşteriler arama sonuçlarında, ürün listeleme ve kategori sayfalarında reklamları görebilecekler. Bu sayede markalar, ürünlerini tüketicilere daha etkili bir şekilde tanıtmayı, bilinirliklerini artırmayı ve satışlarını çoğaltmayı hedefliyor.
Uygulama, Publicis Groupe Türkiye’nin bir parçası olan Publicis Commerce ve perakende medya teknolojileri alanında hizmet veren GoWit iş birliğiyle geliştirilmiştir. CarrefourSA Retail Ads’in dashboard ve entegrasyon aşamaları, gerçek zamanlı raporlarla birlikte ölçümlenecek.
CarrefourSA CRM ve Müşteri Deneyimi Grup Müdürü Nur Sibel Öztürk, dijital dönüşüm süreçleri hakkında şunları söyledi: “Perakende medyanın önemi dünya genelinde ve Türkiye’de artıyor. CarrefourSA Retail Ads uygulaması, dijital dönüşüm yolculuğumuzda önemli bir adım. Bu uygulama ile hem müşterilerimize hem de reklamverenlerimize benzersiz fırsatlar sunmayı amaçlıyoruz. Bu platform sadece bir reklam aracı değil, aynı zamanda tüketici davranışlarını anlamamızı ve stratejik kararlar almamızı sağlayan güçlü bir araç olacak.”
Publicis Groupe Türkiye Business Lead Tolga Toksöz ise, “CarrefourSA Retail Ads uygulamasını, CarrefourSA’nın dijital dönüşüm yolculuğunun önemli projelerinden biri olarak konumlandırıyoruz. Perakende medyanın yükselişi ile birlikte, bu uygulama reklamverenlerin ihtiyaçlarına hizmet edecek ve perakende sektörünün en güçlü oyuncularından biri olan CarrefourSA ile hayata geçirilecektir. Ekiplerimiz, SAAS sistem kurgusundan teknik entegrasyonlara kadar her aşamada titizlikle çalıştı. Gelecekte de markalarımızın dijital ve perakende medya dönüşüm süreçlerine katkıda bulunmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
CarrefourSA Retail Ads, markalar için yeni bir fırsat penceresi sunarken, tüketici alışkanlıklarını analiz etme ve stratejik kararlar alma konusunda önemli bir avantaj sağlayacak.
Etiketlendi:
- Pazarlama
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.