Coca-Cola, İkinci Çeyrekteki Büyümesinde Pazarlama Başarısı
Coca-Cola, “tüketici odaklı” pazarlama stratejisinin başarısının, net gelirini %6 artırarak 9,3 milyar sterline ve brüt kârını %9 artırarak 5,5 milyar sterline yükseltmesinde büyük bir rol oynadığına inanıyor.
Son zamanlarda hayata geçirdiği ‘Real Magic’ marka platformuyla desteklenen güçlü küresel kampanyalar sayesinde meşrubat devi, süper model Gigi Hadid ve gişe rekorları kıran CGI ile aşılanmış bir sanat tarihi eserini içeren reklam kampanyalarıyla büyük başarılar elde etti. Kampanyalarında Hadid gibi daha genç ünlüleri kullanarak, Z Kuşağı tüketicilerinin yenilenen hedef kitlesine açıkça hitap ederken, aynı zamanda “Sihirli kreatif için bir tarif” vurgusuyla Coca-Cola’nın yemeklerin yanında konumlandırılmasına da önem verildi.
Coca-Cola başkanı ve CEO’su James Quincey, “Şişeleme ortaklarımızla birlikte çalışan tüm hava koşullarına uygun stratejimizin ikinci çeyrekte güçlü sonuçlar vermesi beni cesaretlendiriyor” dedi. “Küresel düzeyde esnekliği korurken, yerel düzeyde verimli ve etkili bir şekilde yürütüyoruz. İlk yarı sonuçlarımızın gücü ve işimizin dayanıklılığı, 2023 hedefimizi yükseltmek için bize güven veriyor.”
Markanın Jack Daniels ile kapsamlı içmeye hazır ortaklığı, altı aylık büyüme rakamlarında önemli bir bileşen olarak kutlandı ve ön karışımlı hattın şu anda yalnızca Birleşik Krallık’ta perakende satış değeri 18 milyon £’a ulaştı.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.