Çinli teknoloji şirketi vivo, Türkiye pazarında başarılı akıllı telefonlarla ilgi görmeyi başardı ve ülkemizin sevilen müzikçi ve oyuncularından Murat Boz ile iş birliği yapma kararı aldığını duyurdu. Murat Boz, vivo’nun yeni marka elçisi oldu ve iş birliği kapsamında ilk reklam çalışması olan “Hayat Kutlamaya Değer” sloganıyla YouTube gibi platformlarda yayınlanan reklam filmi hazırlandı.
vivo V29 serisi için özel olarak hazırlanan reklam filmi, vivo ve Murat Boz iş birliğinin ilk meyvesi oldu, ancak ilerleyen dönemlerde daha fazla reklam çalışması da bekleniyor. Hem Murat Boz hem de vivo yönetimi, bu iş birliğinden memnuniyetlerini dile getirdiler.
Murat Boz, vivo’nun marka elçisi olması hakkında şunları söyledi: “Dünyada beğeniyle takip edilen, insanların hayatına dokunan her teknolojiyi sunan, akıllı telefon alanında yenilikçi olan vivo ile iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Şık tasarımı ve güçlü özellikleriyle dikkat çeken V29 serisinin reklam yüzü olmak heyecan verici. ‘Hayat Kutlamaya Değer’ sloganıyla insanlara hayatın güzelliklerini hatırlatıp geleceğe dair umut verdiğimiz kampanyamız, önümüzdeki aylarda farklı sürprizlerle devam edecek.”
Bu iş birliğiyle vivo’nun Türkiye’deki varlığını arttırması ve Murat Boz’un geniş kitlelere ulaşarak vivo’nun marka imajına katkı sağlaması hedefleniyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.