Çinli teknoloji şirketi vivo, Türkiye pazarında başarılı akıllı telefonlarla ilgi görmeyi başardı ve ülkemizin sevilen müzikçi ve oyuncularından Murat Boz ile iş birliği yapma kararı aldığını duyurdu. Murat Boz, vivo’nun yeni marka elçisi oldu ve iş birliği kapsamında ilk reklam çalışması olan “Hayat Kutlamaya Değer” sloganıyla YouTube gibi platformlarda yayınlanan reklam filmi hazırlandı.
vivo V29 serisi için özel olarak hazırlanan reklam filmi, vivo ve Murat Boz iş birliğinin ilk meyvesi oldu, ancak ilerleyen dönemlerde daha fazla reklam çalışması da bekleniyor. Hem Murat Boz hem de vivo yönetimi, bu iş birliğinden memnuniyetlerini dile getirdiler.
Murat Boz, vivo’nun marka elçisi olması hakkında şunları söyledi: “Dünyada beğeniyle takip edilen, insanların hayatına dokunan her teknolojiyi sunan, akıllı telefon alanında yenilikçi olan vivo ile iş birliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Şık tasarımı ve güçlü özellikleriyle dikkat çeken V29 serisinin reklam yüzü olmak heyecan verici. ‘Hayat Kutlamaya Değer’ sloganıyla insanlara hayatın güzelliklerini hatırlatıp geleceğe dair umut verdiğimiz kampanyamız, önümüzdeki aylarda farklı sürprizlerle devam edecek.”
Bu iş birliğiyle vivo’nun Türkiye’deki varlığını arttırması ve Murat Boz’un geniş kitlelere ulaşarak vivo’nun marka imajına katkı sağlaması hedefleniyor.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.