Eos’un Çözümü: Erkek Kilidi ile Kadın Losyonları Güvende!
Eos, Kadınların Vücut Losyonunu Erkeklerden Koruyan Yenilikçi Ambalaj Kilidi İle Gündemde
eos’un popüler vanilya kaşmir vücut losyonu, erkeklerin ilgisini çektiği bir TikTok paylaşımı sonrasında beklenmedik bir dönüşe uğradı. Kevin White adlı bir erkeğin ürünle ilgili deneyimlerini paylaşması, videoyu 2,5 milyon kişiye ulaştırarak ABD’de erkeklerin bu ürüne olan ilgisini artırdı. Ancak, bu durum ürünün asıl hedef kitlesi olan kadınlar arasında endişe yarattı; çünkü kadınlar, ürünlerinin stoklarına erkeklerin ortak olmasından rahatsızlık duymaya başladı.
Mischief adlı ajans, ortaya çıkan bu karmaşayı fırsata çevirerek, kadınların içini rahatlatmak ve ürünlerini erkeklerden korumak amacıyla özel bir ambalaj kilidi tasarladı. Henüz prototip aşamasında olan bu ambalaj kilidi, üç halkalı bir kilit mekanizmasına sahip. Losyonu erkeklerin elinden korumak isteyen kadınlar, eos’un resmi web sitesi eoslotionlock.com üzerinden bilgilerini paylaşıp güncellemeleri takip edebilirler. Ayrıca, bilgilerini paylaşan kullanıcılara özel hediyeler de sunuluyor.
eos Marka Pazarlama ve Medya Başkan Yardımcısı Carley Caldas, markalarının her zaman tüketicilerini dinlediğini ve hızlı bir şekilde eyleme geçtiklerini belirterek, “Bu yaklaşımda bol neşe ve sürpriz var, çünkü insanların markayı nereye taşıyacağını önceden bilemiyorsunuz” diyor.
Mischief Kreatif Direktörü Hunter Fine ise, kadınların losyonlarının erkekler tarafından kullanılmasını önlemenin en basit yolunun, buna değmeyecek bir uğraşı eklemek olduğunu düşündüklerini ifade ediyor. Ayrıca, hızlı hareket etme gerekliliğinin farkında olduklarını vurguluyor.
Ürünün lansmanı ve ambalaj kilidinin geleceği konusundaki gelişmeleri takip etmek isteyen kullanıcılar, sosyal medya platformlarından ve resmi web sitesinden güncel bilgilere ulaşabilirler.”
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.