Onları Yenmek İçin Onları Yiyin!
Sağlıklı beslenme alışkanlıklarını teşvik etmek amacıyla, “Onları Yenmek İçin Onları Yiyin” kampanyası Birleşik Krallık ekranlarına ve okullarına geri dönüyor. Veg Power, ITV, Channel 4 ve Sky Media, bu girişimi yeniden başlatmak için bir araya geliyor.
17 Şubat Cumartesi günü yeniden başlatılacak kampanya, ITV’nin popüler şovu The Masked Singer’ın finalinde ilk kez izleyiciyle buluşacak. Bu yılki kampanyanın teması “Büyük Lokma” olarak adlandırıldı ve çocukları etkileyici görseller ve etkinlikler aracılığıyla sebzelerden kaçınma eğilimlerini bir lokma bir lokma yiyerek yenmeye teşvik etmeyi amaçlıyor.
Televizyon debutundan sonra, bir okul programı, kampanyanın etkisini Birleşik Krallık genelindeki eğitim kurumlarına yayacak şekilde pazartesi günü başlatılacak. Galler Hükümeti’nin finansal desteği ile, tüm Galler’deki ilkokullar bu girişimin içinde yer alacak.
2024 versiyonu, adam&eveDDB tarafından toplumun iyiliği için tasarlanan Onları Yenmek İçin Onları Yiyin’in, ülke çapında 2.370 okuldan yaklaşık 637.000 çocuğu etkilemesi bekleniyor.
Kampanya, önemli bir beslenme sorununu ele alıyor; istatistikler, İngiltere’deki çocukların yaklaşık %80’inin yeterince sebze tüketmediğini ve üçte birinin günde bir porsiyondan az tükettiğini gösteriyor. “Onları Yenmek İçin Onları Yiyin”, bu beslenme alışkanlıklarını değiştirmeyi hedefleyen reklamcılar ve ünlüler, süpermarketler, şefler, okullar ve ailelerin dahil olduğu çok yönlü bir programın kombinasyonunu kullanarak bu durumu değiştirmeyi amaçlıyor.
2019’da başlatıldığından beri kampanya, Aldi, Birds Eye, Co-op, Sainsbury’s ve Tesco gibi büyük süpermarket ve gıda markalarının okul programına sponsor olduğu 4.884 ilkokul ve özel okuldan 1.5 milyon çocuğa ulaştı.
ITV, Channel 4 ve Sky Media, kampanyaya toplamda £18 milyondan fazla reklam desteği sağladı, bu da endüstrinin çocukların daha sağlıklı beslenme alışkanlıkları geliştirmesine olan taahhüdünü gösteriyor.
Channel 4’te Baş Gelir Sorumlusu olan Verica Djurdjevic, izleyicilerin yiyecek, sağlık ve iyi oluş konularında bilinçli seçimler yapmalarını destekleyen programlara olan bağlılıklarını vurguladı. Djurdjevic, televizyon reklamının sağlık konularını ilerletmede ve olumlu seçimler yapılmasında önemli bir rol oynadığını vurguladı.
İlk olarak ITV ve Veg Power tarafından altı yıl önce başlatılan “Onları Yenmek İçin Onları Yiyin” çocukların sebze tüketimini artırmada somut başarılar gösterdi. Son beş yıllık değerlendirmeler, okullar programına katılan çocukların uzun vadeli beslenme alışkanlıklarında olumlu bir etki olduğunu gösterdi; ebeveynlerin %53’ü, çocuklarının tükettiği sebzelerin hem miktarında hem de çeşidinde artış yaşadığını bildirdi.
Veg Power’ın Genel Müdürü Dan Parker, kampanyanın çocukların diyetlerinde gösterdiği olumlu etkileri konusunda heyecanını dile getirdi ve daha fazla çocuğun ve ailenin bundan faydalanmasını büyük bir sabırsızlıkla beklediğini belirtti.
Etiketlendi:
- Pazarlama
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.