Birleşik Krallık merkezli yemek teslimat platformu Uber Eats, tüketicilerin zihninde sadece restoran yemekleri teslimatı yapan bir uygulama olarak yer edinen algıyı kırmak ve geniş ürün yelpazesi sunma çabasıyla “Yiyecekleri Zahmetsizce Alın” kampanyasını başlatıyor. Kampanya, iki eğlenceli reklam filmi ile destekleniyor.
Uber Eats, artık market ve alkol ürünleri teslimatını da gerçekleştirmesiyle dikkat çekiyor. İlk reklam filminde, sıcak bir günde Uber Eats müşterisi, kapısına zahmetsizce gelen dondurmanın tam kıvamına gelmesini bekleyerek anın tadını çıkarıyor. İkinci filmde ise evindeki dağınıklıkla yüzleşen bir müşteri, her şeyi bir kenara bırakarak sipariş veriyor ve masaj koltuğunda dinlenmeyi tercih ediyor. Reklam filmlerinin yönetmenliği, Biscuit Filmworks’ten Steve Rogers tarafından üstleniliyor.
Uber ve Uber Eats Pazarlama Başkanı Maya Gallego Spiers, yaptığı açıklamada, “Uber Eats’in uzun süredir ülkenin en sevilen restoranlarından teslimat gerçekleştirdiğini ve aslında hemen hemen her şeyi zahmetsizce teslim edebileceğini göstermek istediklerini” belirtiyor. Spiers, Uber Eats’in geniş ürün yelpazesi ve hızlı teslimat hizmeti ile müşterilere daha fazla kolaylık sağlamayı amaçladıklarını vurguluyor.
“Yiyecekleri Zahmetsizce Alın” kampanyası, sinema ve televizyon reklamlarının yanı sıra sosyal medya ve açık hava reklamlarıyla da destekleniyor. Bu kampanya, Uber Eats’in sadece restoran yemekleri değil, aynı zamanda market alışverişi gibi farklı ihtiyaçları da karşılayabileceğini vurgulayarak tüketicilere yeni bir perspektif sunuyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.