McDonald’s’ın 50. Yılında Nostaljik Doğum Günü Kutlamaları !
McDonald’s’ta doğum günü kutlayan çocuklar burada mı ?
Bir zamanlar doğum günlerini McDonald’s’ta kutlayan çocuklar, şimdi yetişkin olsalar da McDonald’s UK’nin 50. yıl dönümü için hazırladığı kampanya ile anılarına geri dönme şansı yakalayacaklar. Leo Burnett imzası taşıyan bu kampanya, McDonald’s partilerinin unutulmaz olduğu fikri üzerine kurulu.
Kampanya kapsamında, McDonald’s İngiltere’deki 50. yılını nostaljik bir doğum günü partisiyle kutluyor. Kampanyanın filminde, izleyiciler 80’lerin bir McDonald’s doğum günü partisine geri götürülüyor. Filmde, küçük bir çocuk, İngiliz rapçi Young MC’nin ikonik 80’ler hip-hop parçası “Know How”ın ritmiyle coşkuyla dans ediyor. Film ilerledikçe, müziğin ritmi ve dans partideki tüm çocukları sarıyor ve herkes eğlenceye katılıyor.
McDonald’s UK, bu özel kutlamalar için aynı zamanda MyMcDonald’s Rewards’da satışa sunulacak 50. yıl dönümü ürün koleksiyonunu da tanıttı. “Doğum Günü Partimi McDonald’s’ta Yaptım” adlı koleksiyon, 80’lerin ikonik sloganlarına ve geçmişten desenlere, baskılara ve karakterlere dayanıyor. Koleksiyonda çizgili sweatler, bomber ceketler, baskılı kotlar, doğum günü tişörtleri, lastik tokalar ve rubik küpü bulunuyor.
McDonald’s UK Pazarlama Müdürü Matt Reischauer, kutlamalarla ilgili yaptığı açıklamada, “50. doğum günümüzü kutlayan kampanyamız, hayranlarımızla yarattığımız sayısız anıya dokunuyor ve elbette herkesi yeni anılar yaratmaya davet ediyor. Bu kutlamaya ve sürprizlerimize herkesin ortak olmasını diliyoruz. Hem doğum günü partisinde sürprizi kim sevmez ki?” ifadelerini kullandı.
Sadece 3 adımda fotoğrafınızı yükleyerek istediğiniz kıyafeti deneyebilirsiniz. Kolors Virtual ile bu gerçekten kusursuza yakın bir şekilde gerçekleşebiliyor.
ajansdijital.com.tr
#kıyafet #fotoğraf #uygulama
Oppo'dan rakibine gönderme yapan reklam: Oppo ile çakıldı !
OPPO, yeni modeli A60 için hazırladığı reklam kampanyasında iPhone’un ikonik "iPhone ile Çekildi" reklamına atıfta bulunuyor. Ancak bu kez farklı: Oppo ile çakıldı !
ajansdijital.com.tr
#oppo #reklam #oppoa60
Universal Pictures, Despicable Me 4'ün çıkışını kutlamak için Paris'teki Gare de Lyon tren istasyonunda dikkat çekici bir aktivasyon başlattı.
ajansdijital.com.tr
#despicableme4 #Paris #aktivasyon
"Şişirilebilirler": Şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çeken kampanya!
Turizm platformu Thomas Cook Group plc ve İngiltere merkezli Marine Conservation Society, tatilcilerin şişme ürünlerin çevresel etkisine dikkat çekmek amacıyla yeni bir kampanya başlattı.
ajansdijital.com.tr
#kampanya #tatil #şişmeürün #çevre
Şişe kapaklarıyla harika dönüşüm! ♻️✨ PolyLab, kapakları geri dönüştürerek plastik atıklarla mücadele ediyor ve çevre dostu çözümler sunuyor. 🌍💚
ajansdijital.com.tr
#geridönüşümprojeleri #çevre #dönüşüm
Otomotiv dünyasında sahiplik ağı oldukça karmaşık ve ilgi çekici. Birçok ünlü otomobil markası, büyük ana şirketlerin çatısı altında toplanmış durumda. İşte bu devlerin sahip olduğu markalar:
Volkswagen AG:
🚘 Audi
🚗 Bentley
🚗 Lamborghini
🚙 Porsche
General Motors:
🚗 Cadillac
🚙 Chevrolet
🚚 GMC
BMW Group:
🚗 BMW
🚙 Mini
🚗 Rolls-Royce
Tata Motors:
🏎️ Jaguar
🚜 Land Rover
Toyota Motor Corp.:
🚗 Lexus
🚙 Toyota
ajansdijital.com.tr
#otomotiv #marka
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.