Netflix TV İçin Yeni Ana Sayfa Tasarımını Test Ediyor
Netflix, TV uygulaması için yeni bir ana sayfa tasarımını test etmeye başladı. Gelen haberlere göre, değişiklikler oldukça büyük ve kullanıcı deneyimini önemli ölçüde etkileyebilir.
Yeni Tasarımın Özellikleri
Yeni tasarımda, bir dizi veya film kutucuğunu seçtiğinizde, kutucuk hemen genişliyor. Üzerinde yeterince uzun süre gezindiğinizde, kutucuk başlığın ön izlemesini oynatmaya başlıyor ve türü ile bölüm sayısı gibi bilgileri gösteriyor. Bu, şu anki ön izleme gösteren statik kutucuklardan büyük bir değişiklik. Netflix kıdemli ürün direktörü Pat Flemming, “Sıklıkla üyelerimizin ana sayfa deneyiminde gözleriyle jimnastik yaptığını görüyoruz. Üyelerin bir başlığın onlar için uygun olup olmadığını daha kolay anlamalarını istedik,” dedi.
Yeni Uygulama Ne Zaman Yayınlanacak?
Reuters’ın bildirdiğine göre, yeni görünümdeki TV uygulaması Perşembe günü itibarıyla sınırlı bir müşteri grubuna sunuldu. Şirket, geri bildirim alarak daha geniş bir şekilde sunmadan önce değişiklikler yapmayı planlıyor. Pat Flemming, “Bunu ilk çabamız, yeni bir TV deneyimi için en iyi başlangıç adımımız olarak düşünün,” şeklinde konuştu.
Netflix’ten Canlı TV Adımları
Yeniden tasarlanan ana sayfa, Netflix için ilginç bir zamanda geliyor. Şirket, John Mulaney’in altı bölümlük “Everybody’s in LA” ve David Chang’in “Dinner Time Live” gibi canlı TV programlarıyla yavaş yavaş bu alana adım atıyor. Ayrıca, Netflix’in NFL’in Noel maçlarını yayınlama haklarını satın aldığı büyük haber de var. Bu önemli yayın öncesinde, kullanıcı dostu ve iyi test edilmiş bir ana sayfa sunmak mantıklı görünüyor.
Etiketlendi:
- Tasarım
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.