VIDIA ve WPP, NVIDIA Omniverse™ ile yapay zeka teknolojisini birleştiren bir içerik motoru geliştirmek için işbirliği yaptıklarını duyurdu. Motor, müşterilerin marka kimlikleriyle uyumu korurken yüksek kaliteli ticari içerik üretmenin verimliliğini ve hızını artırmayı hedefliyor.
3D içerik oluşturmayı üretken yapay zeka ile entegre eden motor, Adobe ve Getty Images’ın çeşitli araçlarını 3D tasarım, üretim ve yaratıcı tedarik zinciri ekosisteminde birbirine bağlar. Bu entegrasyon, WPP’nin sanatçılarının ve tasarımcılarının markanın bütünlüğünü, ürün doğruluğunu ve logo doğruluğunu korurken müşteriler için kişiselleştirilmiş ve ilgi çekici içerik oluşturmasına olanak tanıyor.
COMPUTEX’teki açılış konuşması sırasında, NVIDIA’nın kurucusu ve CEO’su Jensen Huang motorun bir tanıtımını sunarak müşterilerin resimler, videolar gibi büyük hacimli marka reklam içeriği ve 3D ürün konfigüratörleri gibi sürükleyici deneyimler oluşturmak için WPP ekipleriyle, artan özelleştirme ve gerçekçilik ile nasıl işbirliği yapabileceklerini gösterdi.
Jensen Huang, “700 milyar dolarlık dijital reklamcılık endüstrisi de dahil olmak üzere dünya çapındaki endüstriler, yapay zekanın avantajlarından yararlanmak için yarışıyor. Omniverse Cloud ve üretken yapay zeka araçlarıyla WPP, markaları benzersiz bir düzeyde ürün deneyimleri ve ilgi çekici içerik oluşturma ve dağıtma konusunda güçlendiriyor.
WPP CEO’su Mark Read, üretici yapay zekanın pazarlamadaki dönüştürücü etkisinin altını çizdi ve NVIDIA ile ortaklığın WPP’nin müşterileri için benzersiz bir avantaj olduğunu vurguladı. “Bu yeni teknoloji, markaların ticari içerik oluşturma biçiminde devrim yaratacak ve WPP’nin yapay zekayı dünyanın en iyi markaları için yaratıcı bir şekilde uygulama konusunda sektör lideri konumunu sağlamlaştıracak.”
İçerik motorunun merkezinde, 3B araçların bağlantısını ve endüstriyel dijitalleştirme uygulamalarının geliştirilmesini ve çalıştırılmasını kolaylaştıran bir platform olan Omniverse Cloud yer alıyor. WPP, Adobe’nin Substance 3D araçları ve bilgisayar destekli tasarım araçları gibi yazılımları entegre ederek, ürün tasarım verilerini, müşteri ürünlerinin marka açısından doğru, fotogerçekçi dijital temsillerinin oluşturulmasına sorunsuz bir şekilde dahil edebilir.
WPP, üretken AI araçlarından ve Adobe ve Getty Images gibi iş ortakları tarafından sunulan içerikten yararlanır. Bu, WPP tasarımcılarının metin istemlerinden çeşitli, aslına uygun görüntüler oluşturmasını ve bunları sahnelere entegre etmesini sağlar. Motor, bir yaratıcı üretken yapay zeka modelleri paketi olan Adobe Firefly’ı ve görsel tasarım için özel bir üretken yapay zeka modeli dökümhanesi olan NVIDIA Picasso kullanılarak oluşturulan Getty Images’in özel görsel içeriğini içeriyor.
Son sahnelerle, kreatif ekipler geleneksel reklamcılık amaçları için büyük miktarda marka doğruluğuna sahip 2D görüntüler ve videolar üretebilir. Alternatif olarak, etkileşimli 3B ürün yapılandırıcılarını küresel bir grafik akış ağı olan NVIDIA Graphics Delivery Network’te yayınlayarak tüketicilerin bunları herhangi bir web özellikli cihazda deneyimlemelerini sağlayabilirler.
Hız ve verimliliğe ek olarak içerik motoru, bağlantısız araçlar ve sistemler kullanarak yüz binlerce içerik parçasının manuel olarak oluşturulmasını gerektiren mevcut yöntemlerin önüne geçer.
NVIDIA ile ortaklık, WPP’nin küresel müşteriler için ödüllü kampanyalar aracılığıyla ortaya çıkan, gelişmekte olan teknolojiler ve üretken yapay zeka alanındaki mevcut liderliğine dayanıyor.
İçerik motorunun, yakın gelecekte dünya çapındaki WPP müşterilerine özel olarak sunulması planlanıyor.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.