Pepsi ve Coca-Cola arasındaki uzun süreli rekabet genellikle Pepsi’nin kör tadım testleriyle gündeme gelirken, yeni bir kampanya Pepsi’nin rakibini alaycı bir şekilde hedef aldığına işaret ediyor. Pepsi’nin Avustralya’daki “Tastes OK” kampanyası, Coca-Cola’nın adının “sadece iyi” olduğunu ima ediyor.
Never Settle for OK - Pepsi Max Campaign Makes Clever Use of 'Coke' Name | Branding in Asia https://t.co/ALFt9dRtWB
Yaratıcı ajans Special tarafından hazırlanan görsellerde, Coca-Cola içeren bir fast-food menüsü göze çarpıyor. Pepsi Max, rakibin “Coke” adını “OK” olarak gördüğünü vurgulayarak, sadece “iyi”yi kabul etmenin yetersiz olduğunu belirtiyor.
Special’dan yaratıcı yönetmenler Simon Gibson ve Nils Eberhardt, Coca-Cola’dan ilham aldıklarını belirtiyorlar ve ekliyorlar: “Bizim ilham kaynağımız Coca-Cola’nın yayımladığı bir görsel oldu. Genellikle denir ki dostlarını yakında tut, ancak biz rakipleri daha da yakından takip ediyoruz.
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.