Castrol marka kimliğini yeniledi
Castrol, madeni yağ pazarında 125 yıldır faaliyet gösteriyor ve marka kimliğini yenileyerek “Onward, Upward, Forward” vizyonunu duyurdu. Yenilenen marka kimliğinde, mevcut renk paleti korunurken daha modern ve dinamik bir tasarım benimsendi. Bu güncellenmiş marka kimliği, 2024’te tüm pazarlarda kullanılacak ve ürün ambalajlarından hizmet ortaklığı programlarına, tesislerden çevrimiçi ve çevrimdışı pazarlamaya kadar geniş bir yelpazede görünür olacak.
Yenilenen vizyon, gelecek hedeflerini şu şekilde tanımlıyor:
- Onward: Mobiliteyi desteklemek ve yenilikçi teknolojilerle insanların ve araçların kolay ve verimli şekilde hareket etmelerini sağlamak.
- Upward: Endüstriyel müşterilerin ve makinelerinin performansını artırarak operasyon verimliliğini artırmak.
- Forward: İnovasyonun ön saflarında yer alarak heyecan verici fırsatları keşfetmek ve farklılaşmak.
Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Genel Müdürü Nilay Tatlısöz, müşteri ihtiyaçlarını anlamanın önemini vurgulayarak, geleceğe yönelik bir rota çizdiklerini belirtti. Castrol, ana madeni yağ işini büyütürken müşterilerin hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacak daha sürdürülebilir teklifler geliştirecek ve elektrikli araçlar gibi yeni büyüme fırsatları üzerinde çalışacak.
Castrol Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Pazarlama Direktörü Onur Dede ise, yenilenen marka kimliğinin markanın 125 yıllık değerlerine sadık kalarak yeni stratejik tercihleri yansıttığını ifade etti. Güncellenen logo, daha modern, dinamik ve canlı bir tasarıma sahip.
Castrol’ün yenilenen marka kimliğiyle tanıtılan reklam filmi, iş ortakları ve müşterilere markanın yeni yüzünü göstermek amacıyla hazırlandı.
Reklam Filmini İzle
Etiketlendi:
- Pazarlama
Önceki Yazı
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.