PepsiCo ve EA Sports, futbol odaklı bir oyun platformu olan EA Sports FC için birden çok yılı kapsayan küresel bir ortaklık duyurdular. Bu ortaklık, PepsiCo’nun üç büyük markası olan Pepsi, Gatorade ve Lay’s (Walkers) için futbolun ve oyun dünyasının birleştiği yeni bir deneyim sunmayı hedefliyor.
Ortaklık, futbol taraftarlarına özel deneyimler ve oyun içi ödüller sunmak amacıyla eğlence geçişleri, oyun içi entegrasyonlar ve paket promosyonları gibi girişimleri içeriyor. Ayrıca gelecek aktivasyonlarda Real Madrid ve Brezilya milli takımının yıldızı Vini Jr. ve Arsenal ile İngiltere milli takımının yıldızı Leah Williamson gibi çeşitli futbol yıldızlarının da yer alması planlanıyor.
PepsiCo Küresel Sporlar ve Ortaklıklar Başkanı Adam Warner, bu ortaklığın dünya çapındaki futbol taraftarlarına ve topluluklara ulaşmayı ve onlara güzel oyunlarla bağlarını geliştiren deneyimler sunmayı sağlayacağını belirtiyor
Ortaklık, önceden UEFA Kadınlar Euro 2022 desteği ve Doritos ile ortaklaşa yürütülen bir kampanya gibi PepsiCo’nun futbol eğlence alanındaki mirasını temel alarak Wembley Stadyumu’ndaki ilk kadınlar Finalissima maçına sponsorluk ve Lionel Messi ve Ronaldinho gibi futbol yıldızları ile aktivasyonları da içeriyor.
PepsiCo ayrıca bu ortaklığın futbola katılımı teşvik etmeyi ve sporda cinsiyet eşitliğini desteklemeyi amaçladığını vurguluyor.,
EA Sports FC Marka Başkan Yardımcısı David Jackson ise PepsiCo’nun markalarının futbol taraftarları için unutulmaz anlar yaşattığını ve bu zengin mirası kendi deneyimlerine dahil etmek istediklerini ifade ediyor.
Bu ortaklık, futbol, müzik ve oyun alanlarını birleştiren eğlenceli etkinlikler düzenleyerek futbol hayranlarına yeni ve heyecan verici deneyimler sunmayı hedefliyor. PepsiCo ve EA Sports’un işbirliği, futbol dünyasına yeni bir boyut kazandırmayı amaçlayarak futbol severlerin beklentilerini ve ilgisini çekecek gibi görünüyor.
Etiketlendi:
- Pazarlama
Önceki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.