Baydöner Restoranları, “bereket” kavramını özünde taşıyan marka kimliğiyle hayata ve topluma bereket katacak projelerle dikkat çekmeye devam ediyor. Aşure Günü’nde de müşterilerine geleneksel ve leziz aşureler ikram ederek bu özel günü kutladı.
Baydöner, bu özel günü sadece müşterileriyle değil, restoranların bulunduğu AVM ve caddelerdeki komşu mağazaların çalışanlarıyla da paylaşarak bereketi geniş bir kesime ulaştırdı.Apaz Group CMO’su Semih Dadaş, projenin amacını şu sözlerle açıkladı: “İskender bereketli bir yemek; çıtır çıtır pidesi, enfes döneri, nefis domates sosu, yoğurdu ve Coss tereyağıyla… Biz de Baydöner olarak hayatın iskender halini, yani bereketli halini savunuyoruz. 16 yıldır misafirlerimizle Baydöner’in bereketli sofralarında buluşuyoruz. Bereket deyince akla gelen geleneksel yemeklerden biri de aşure. Geleneksel olarak aşureyi her sene annelerimiz, akrabalarımız, komşularımız yapar ve dağıtır. Bu sene onlar yorulmasın, dinlensinler istedik, “Bi’ Aşure Bin Bereket” diyerek aşureyi biz yaptık. İçine sevgi ve bereket kattık. Aşurelerimizin tadına bakan tüm misafirlerimize ‘Afiyet, Baydöner olsun’ diyoruz. Misafirlerimizden aldığımız güzel geri dönüşler bizi oldukça mutlu etti. Paylaşmayı sürdürecek, başlattığımız bu projeyi geleneksel hale getireceğiz.”
Aşure Günü’ne özel olarak hazırlanan eğlenceli reklam filmi de sosyal medyada yayınlandı ve “Bu sene ‘Bi’ Aşure Bin Bereket’ dedik ve aşureyi biz yaptık. İçine sevgi ve bereket kattık. Birlikte nice Aşure Günlerine” şeklinde söylemde bulunuldu. Baydöner, bu tür özel projelerle toplumun takdirini kazanmaya devam ediyor ve bereketin paylaşımında önemli bir rol üstleniyor.
Etiketlendi:
- Haber
Sonraki Yazı
Ne düşünüyorsunuz?
Fikrini bilmek güzel. Yorum bırakın.